- تاریخ: 2015-08-13
- شناسه خبر: 7062 793 بازدید
نارضایتی مردم از شرکت راه آهن
ارکین نیوز-یکی از مسافرین قطار رجا که چند روز پیش از تهران عازم گرگان بود مشکلاتی را که براش اتفاق افتاده را برای ما بازگو کرد و از عدم بررسی موضوع فوق توسط مسئولین ابراز گله مندی نمود. ماجرا از این قرار بود که فردی با ه ...
ارکین نیوز-یکی از مسافرین قطار رجا که چند روز پیش از تهران عازم گرگان بود مشکلاتی را که براش اتفاق افتاده را برای ما بازگو کرد و از عدم بررسی موضوع فوق توسط مسئولین ابراز گله مندی نمود.
ماجرا از این قرار بود که فردی با همسر و دختر خود با کوپه در بستی از تهران عازم گرگان شده و بعد از پیاده شدن از قطار متوجه همراه نبودن گوشی خود می شوند..
در همین لخظه مرد ی که گوشی خود را جا گذاشته سریع به راه آهن برگشته و از دفتر شرکت پیگیر گوشی و سیم کارت خود می شود.
اقای س که کشیک همانروز بوده فرد مذکر را به سمت قطار هدایت می کند که متاسفانه قطار را نظافت کرده بودند…
حالا سوال اینجاست که همان لحظه دفتر شرکت نمی توانست به مهماندار آن واگن زنگ زده و موضوع را پیگیری نماید؟!
با توجه به برخوردهای بدی که رییس قطار با این مسافر داشته و این خانواده چندین مورد تماس با بستگان خود در کوپه قطار داشتند ،این گوشی کجا رفته است؟!
ویکی دیگر می گوید: ساعت ۲۱:۰۰ یک بلیط اینترنتی از میانه به تبریز از سایت رجا خرید کردم.
و ساعت ۰۰:۵۵ بامداد موقع حرکت بود. از ساعت ۹ شب به بعد هیچ بلیط فروشی در سطح شهر باز نیست و امیدوار بودم که حتما بلیط فروشی راه آهن باز است و از آنجا بلیط صادر خواهد شد.
و بعد یک تاکسی دربست گرفتم و رفتم راه آهن و دیدم که بلیط فروشی باز نیست.
رفتم با رئیس قطار صحبت کردم که من بلیط دارم ولی اینجا بلیط فروشی باز نیست تا آنرا صادر کند اما کدها و شماره صندلی و واگنم را میدانم. ولی قبول نکرد و گفت ملاک برای من برگه بلیط است نه این حرفها ! و مرا به قطار راه نداد و مأیوس و مات مبهوت با یک تاکسی دربست برگشتم و این متن را هم برای شما و هم شرکت رجا نوشتم.
در ضمن قبلا هم این اتفاق برای من افتاده بود و شکایت کرده بودم و از شرکت رجا زنگ زده و عذر خواهی کرده بودند. اما متاسفانه این اتفاق برای بار دیگر هم تکرار شد.
————————————————————-
اولا چرا باجه های بلیط فروشی در راه آهن ۲۴ ساعته نیست؟ باید ۲۴ ساعته باشد تا هم آنهایی که رزرو اینترنتی دارند بتوانند بلیط شان را بگیرند و هم سایر افراد که در مواقع مختلف برای سوار شدن به قطار به راه آهن می آیند و از این مهمتر دلیل اولی است که گفتم.
اگر امکان صدور بلیط در باجه های بلیط فروشی در برخی ساعات وجود ندارد چرا امکان رزرو اینترنتی هست؟؟؟
اگه این امکان وجود ندارد که در نصف شب یا روزهای تعطیل و غیر اداری باجه ها باز باشند مخصوصا باجه ایستگاه راه آهن چرا اجازه خرید اینترنتی را میدهند؟
توصیه بنده به این شرکت برای رفع این مشکلات این است که اگر نمی توانند ۲۴ ساعته باجه صدور بلیط را دایر کنند. و برای این که از استفاده از این فناوری و امکانات محدود نشود. بهتر است خود رییس های قطار با خود دستگاهای جیبی متصل به اینترنت داشته باشند تا بعد از تطبیق کد رهگیری مسافر با سیستم اجازه ورود به ایشان را بدهند.
علاوه بر بلیط های کاغذی از بلیط های الکترونیکی با قابلیت شارژ اینترنتی را هم رواج دهند.
و اگر این امکانات را نمی توانند ایجا کنند پس باید باجه های بلیط فروشی ایستگاه ها ۲۴ ساعته فعال باشند.
حمید - 2015-08-14 در 11:17 ق.ظ
lبرای من هم اتفاق افتاد که بلیط را انترنتی گرفتم ولی به راه اهن رفتم و میخواستم برم پرینت بلیطمو بگیرم متاسفانه بسته بود وکسی درست حسابی جواب نمیداد…
کاظمی - 2015-08-14 در 11:25 ق.ظ
سلام به زحمت کشان ارکین نیوز،در حال رفتن از گرگان به تهران بودم که یک سوال از رییس قطار پرسیدم که راهنماییم کنه ولی متاسفانه با یک برخورد بد جواب داد که از سوار شدن به قطار این شرکت پشیمان شدم و با خود عهد بستم که پیاده به تهران برم ولی سوار قطار این شرکت نشم…..