• تاریخ: 2015-08-15
  • شناسه خبر: 7118
  • 1,528 بازدید

به عنوان یک آق قلایی از زندگی در شهر آق قلا افتخار می کنم

ارکین نیوز – شهردار آق قلا طی مصاحبه اختصاصی با نشریه گلشن مهر در خصوص سئوال خبرنگار این نشریه که اگر سخنی با مردم دارید بیان کنید؟ عبدالرشید قرنجیک گفت:از ته دل میگویم ما مردم خوبی داریم که لایق بهترین ها هستند ؛م ...

ارکین نیوز – شهردار آق قلا طی مصاحبه اختصاصی با نشریه گلشن مهر در خصوص سئوال خبرنگار این نشریه که اگر سخنی با مردم دارید بیان کنید؟ عبدالرشید قرنجیک گفت:از ته دل میگویم ما مردم خوبی داریم که لایق بهترین ها هستند ؛مشکلات رادرک می کنند مدام میگویند درست است که کوچه ما هنوز آسفالت نشده است ولی همین که برای شهر کارمی کنید کافی است. نوبت به ما هم می رسد. مردم به مدیران و مسئولین خود روحیه می دهند. برای این مردم هر چقدر خدمت کنیم بازهم کم است. حق مطلب را نمی توانیم ادا کنیم.
آقای شهردار سخن آخر؟ به عنوان یک آق قلایی از زندگی در شهر آق قلا افتخار می کنم.

  • rrzza - 2015-08-15 در 8:29 ب.ظ

    بله.شما تنها شهرداری هستند که با پراید امادید الان پژو پارس سوارید.فقط تورو خدا بعد از استعفا یا برکناری هیوندا سوار نشین.چند ماه بگذره بعدا.بین فامیلاتون بهترین ماشین پراید بودید.
    مدیر سایت : دوست عزیز براساس بررسی های ما پژو پارس فعلی شهردار خودرو سازمانی شهرداری آق قلاست

    • reza - 2015-08-16 در 10:43 ق.ظ

      پس اون قصری که در ایثار میسازن مال منه،یا اون ……………..خدا از کارتون نگذره.مظلوم …….

  • محله کل آباد - 2015-08-15 در 10:07 ب.ظ

    آقای قرینجیک تو را خدا ………………………….

  • جواد - 2015-08-16 در 12:44 ق.ظ

    ضمن خسته نباشید خدمت شهردارزحمت کش شهرمان ما هم به داشتن شهرداری مثل شما افتخار میکنم

  • TAEH - 2015-08-16 در 7:22 ق.ظ

    من هرچند یه آق قلایی نیستم اما به داشتن چنین شهرداری برای آق قلا برای من و دوستانم و همکارانم مایه غرور و افتخار است . آقای قرنجیک خدا قوت خسته نباشید . اجرتان با خدا

  • ا.ش - 2015-08-16 در 3:03 ب.ظ

    برو هوای مردم روستای ………… رو داشته باش که یه بار دیگه پیچ و مهره های ریل رو ندزدند .
    آبروی ما رو که الان پاک بردند …

  • فرهنگ - 2015-08-16 در 3:20 ب.ظ

    جناب آقای دکتر قرینجیک سلام مایه افتخار است شهرداری با نجابت و با سواد و صادق را در آق قلا داریم و این انتخاب را مدیون شورای محترم شهرمان میباشیم و افتخار میکنیم که شمارا با چنین ماشینی میبینیم و شایستگی شما بیشتر از اینها میباشد امیدوارم مصداق ضرب المثل ( اوز آرریقینی حور ادان کیشی آررغینا زار غالار ) نباشیم تنتان سالم و عمرتان با عزت و آرزوی توفیق

    • sattar - 2015-08-16 در 8:33 ب.ظ

      اقای فرهنگ احتمالا اصلیت قرنجبکی داری یا کوچه تون رو با پ…اسفالت کردین که طرفداری میکنی.اینا با اسفالت گول میزنن انتخابات که شد که جبهه ی شهردار مشخص شد میفهمی!!!پل جدید هم عجله نکن قبل از انتخابات و بخاطر یک نفر و نفع او در نزدیکیا تبلیغات افتتحاح خواهد شد.مثل اقای ا. گ که وقتی سوار پژو شهرداری حال میکنه.اینا هیچکدوم ماشین ندیدن.هنوز از هیچی خبر نداری!!نفری دو میلیون چهارصد وپنجاه وهشت …… برو بپرس قضیه چیه؟؟؟و….

  • رضا طعنه از آق قلا - 2015-08-16 در 4:12 ب.ظ

    آقای قرنجیک لطفا به محله های شرق آق قلا هم رسیدگی کنید. وضعیت محله های طانا محمدآلق کسلخه گرکز خیلی خراب است. حالا از جدول ها و کوچه های گرد خاکی گرفته تا نیامدن تاکسی شهری ها.

    • راننده - 2015-08-17 در 12:08 ق.ظ

      بله.تاکسی نمیاد شهردار در مسجد قول داده بود.از راننده ها که پرسیدم گفتن تکسی از گرگان اومده تا به محلات بیان ولی چون تاکسی ها همه با بند پ اومده واشناست به تعهدات عمل نمیکنن.و راننده ی معترض را در ایستگاه گرگان بدون دلیل جریمه کردن،ولی فک کردم دروغه که فیلم اوردن مامور توسط مسول واحد تاکسیرانی رو به من نشان داد.حتی عوض شدن جای تابلو وخط کشی ایستگاه در شب برای توجیه جریمه!!که راننده گفت که الان ایستگاه گرگان به ایستگاه ش…م معروف است.

  • ا.ش - 2015-08-16 در 5:59 ب.ظ

    امیدوارم دوستان از لفظ تندم ناراحت نشده باشند …
    کمی تند رفتم …

  • طعنه - 2015-08-16 در 6:38 ب.ظ

    باعث افتخار شهر ما هستی جناب شهردار تشکر برای زحماتی که برای شهر اق قلا در این مدت کشیدی//

  • شهروند - 2015-08-16 در 7:50 ب.ظ

    آقای rrzzaفکر کنم توبا شهردار مشکل داری ویا کار خلاف از شهردار خواستی که برات انجام نداده وگرنه این حرفها را نمیزدی. شهردار تو این دو سالی که اومده به گفته شهروندان و پرسنل شهرداری آق قلا به اندازه ۶سال شهردار سابق کار کرده که کارهای انجام شده در شهر گواه این گفته است.یکمی واقعیت گرا باشید .چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است! ماشینی که گفتید مال شهرداری است و منزلی که داره می سازد از حقوق کارمندی و دانشگاهی خودش است که زحمت می کشد.اینقدر بی انصاف نباشید خدا خوشش نمیاید…..

  • بانو - 2015-08-17 در 11:34 ق.ظ

    اقای شهردار ، لطفا از زندگی در شهر آق قلا راضی نباش وافتخار نکن .
    سری به کوچه های لجن گرفته و کوچه های خاکی بینداز . به دامهایی که در وسط شهر نگهداری میشه وبوی تعفنش که ادمی را پشیمان از نفس کشیدن در هوای آزاد می کنه .به کوچه های بدون تابلو ، به نرخ تاکسی هایی که دلبخواهی کرایه می گیرن .
    رضایت شما دلیل بر نادیده گرفتن کمبودهاست . هیچگاه فکر نکن موقعیت مطلوب را ایجاد کردی . رضایت و افتخار یعنی رسیدن به ایده ال ….یعنی آق قلا شهر ایده ال شماست ؟ همیشه در پی خواستن باش که اگر این میل را در خود خنثی کنی مطمئنا در جا خواهید زد . آمال بزرگ را در ذهن پرورش بده و برای تحقق آن بکوش زیرا با ذهنی باز مسئولیتی را قبول کردی که خیلی ها چشم امید به شما دوختند . شهری زیبا بخواه ، مکانهایی برای تفریح و..و…و
    روزی به شهرم افتخار می کنم که کمتر ین مشکلات را داشته باشد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست