• تاریخ: 2015-07-20
  • شناسه خبر: 6354
  • 805 بازدید

۱۸۰۰ گلستانی امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند

ارکین نیوز-مدیرکل حج و زیارت استان گلستان گفت: امسال با توجه به افزایش میزان سهمیه اعزام استان گلستان، ۱۸۰۰ گلستانی امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند. رضا درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: با توجه به ا ...

139306141442393563565113
ارکین نیوز-مدیرکل حج و زیارت استان گلستان گفت: امسال با توجه به افزایش میزان سهمیه اعزام استان گلستان، ۱۸۰۰ گلستانی امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رضا درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضاها برای تشرف به حج تمتع در استان گلستان ۲ کاروان به تعداد ۲۳۰ نفر به ظرفیت کاروان‌های حج امسال از استان گلستان افزوده شد.

وی افزود: در حج سال جاری بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۱۳ کاروان از استان گلستان برای انجام مناسک حج تمتع به کشور عربستان اعزام خواهند شد.
مدیرکل حج و زیارت استان گلستان با بیان اینکه این کاروان‌ها در مدت ۳ روز اعزام می‌شوند، تصریح کرد: امسال همه پروازها از استان گلستان به مدینه قبل انجام می‌شود و سپس به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.

درگاهی درباره آموزش زائران افزود :سازمان حج وزیارت به مدت ۱۰ تا ۱۲ روز آموزش برای زائران در نظر گرفته که زائران با این آموزش‌ها در زمینه اعمال و مناسک حج اطلاعات لازم را بدست می‌آورند.
مدیرکل حج و زیارت استان گلستان همچنین گفت: همایش توجیهی عوامل اعزامی حج سال ۹۴ با حضور همه مدیران مجموعه و مدیران کاروان‌های حج شیعه و سنی با هدف از ارتقای دانش و انتقال تجارب مدیران سال گذشته برای هرچه بهتر برگزار شدن حج امسال برگزار شد.

سال گذشته نیز ۱۹۰۵ زائر و عوامل خدمات‌رسانی از استان گلستان در قالب ۱۴ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

  • لینچ - 2015-07-20 در 4:04 ب.ظ

    امیدواریم تمامی حجاج به سلامت به این سفر معنوی برن وبرگردند//امیدواریم در کنار این حج تمتع //آن دسته از عزیزانی که با ثبت نام در سفر عمره نوبتشان رسیده بود وبنا به هر دلیلی نتونسته اند به این حج عمره رهسپار شوند انشاالله بتوانند با …باز گشایی این مرحله از حجهای عمره به خانه خدا مشرف شون// التماس دعا//

  • حامد - 2015-07-20 در 9:37 ب.ظ

    به جای اینکه همش به حج بریم و جیب وهابی ها رو پر بکنیم.
    بهتر نیست به جای اینکارا به فقرا کمک بکنیم؟!

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست