• تاریخ: 2015-07-29
  • شناسه خبر: 6717
  • 2,797 بازدید

یک عکس ؛ یاد باد آن روزگاران یاد باد….

ارکین نیوز – والیبال شهر آق قلا به باور خیلی ها به خواب عمیقی فرو رفته است ، والیبالی که چند دهه قبل یکی از قدرت های کشور در والیبال محسوب می شد. عکس فوق که مصاف تیم والیبال آق قلا را با تیم صدا و سیمای گلستان نشان ...

ارکین نیوز – والیبال شهر آق قلا به باور خیلی ها به خواب عمیقی فرو رفته است ، والیبالی که چند دهه قبل یکی از قدرت های کشور در والیبال محسوب می شد.
عکس فوق که مصاف تیم والیبال آق قلا را با تیم صدا و سیمای گلستان نشان می دهد؛ یادآور روزهای پرفروغ در والیبال شهر آق قلا ست ؛ شاید نسل جوان ما اقتدار و قدرت تیم والیبال آق قلا را در دهه ۶۰ را نتواند درک کند.

بی گمان هیچکس خاطرات روزهای اوج والیبال این شهر را فراموش نخواهد کرد، روزگاری که مربیان زحمتکش و بی ادعای آق قلایی با همه نداری و کمبود امکانات چه ورزشکارانی را پرورش دادند که نامشان بر تارک ورزش این شهر برای همیشه خواهد درخشید.

یاد ایامی که تیم های مطرح کشور جهت مصاف با تیم های بانک ملی ،مزرعه نمونه،فجر سپاه آق قلا و…..در آوردگاه لیگ برتر ایران به این شهرستان میامدند بخیر.واقعا آن ایام دوباره در دلها زنده می شود..؟!

ورزشکارانی مانند، زنده یادان میکائیل ها و غیاث الدین صحنه ها و مربیانی همچون زنده یاد خوش گلدی ها،حسن طعنه ها،احمدطبری ها و صدها والیبالیست ارزشمند دیگر همه و همه محصول زمین های خاکی اطراف شهر بودند که روزگاری از طلوع آفتاب تا تاریکی شب غرق در هیاهو بود و از تب و تاب نمی افتاد.
یاد باد آن روزگاران یاد باد……

  • خداوردی طعنه - 2015-08-01 در 10:55 ق.ظ

    بیدار شدن والیبال آق قلا از خواب عمیق مستلزم داشتن کار مفید در این رشته بدون در نظر گرفتن سلایق شخصی است والیبال آق قلا چند صباحی است که به واسطه سلیقه های مختلفی اداره میشود درسالهلای اخیر شاهد وناظر این بودیم که این رشته پرطرفدار در شهرمان به گونه های جور واجوری اداره میشود یکی از مربیان بادر نظر گرفتن چند نفر خاص وبدون اینکه مقوله استعداد یابی را در نظر بگیرد با داشتن نفرات خاص خودش به مسابقات مثلا{جوانان.نوجوانان}اعزام میشوند وکمتر به نتایج خوب میرسند دیگر مربی باسلیقه متفاوت پابه عرصه میدان میگذارد وبا داشتن کمترین فرصت نمیتواند نتیجه قابل قبولی بگیرد در این بین نداشتن یک حامی مالی برای این نوجوانان وجوانانی که میتوانند با حداقل حمایتها کاری بزرگ انجام دهند خود یک عامل ویژه برای خوابیدن والیبال آق قلا محسوب میشه والیبال آق قلا واقعا دارای پتانسیل خوب برای نتیجه گرفتن وپشتوانه سازی برای تیمهای بزرگسال را هم دارد مربیان حال حاضر باید اختلافها ولجاجت را کنار بگذارند وبه آینده والیبال شهر آق قلا توجه ویژه ای داشته باشند

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست