• تاریخ: 2015-07-30
  • شناسه خبر: 6765
  • 2,393 بازدید

گزینه بخشداری مرکزی آق قلا معاون آموزش و پرورش شد

ارکین نیوز – محمود سوقی یکی از گزینه های بخشداری مرکزی آق قلا صبح امروز طی مراسمی به عنوان معاون مالی آموزش و پرورش آق قلا معرفی شد. محمود سوقی که یکی از فرهنگیان شاخص شهرستان آق قلاست و سالها مدیر عامل شرکت تعاونی ...

ارکین نیوز – محمود سوقی یکی از گزینه های بخشداری مرکزی آق قلا صبح امروز طی مراسمی به عنوان معاون مالی آموزش و پرورش آق قلا معرفی شد.
محمود سوقی که یکی از فرهنگیان شاخص شهرستان آق قلاست و سالها مدیر عامل شرکت تعاونی فرهنگیان آق قلا برعهده دارد ، از گزینه های مطرح بخشداری مرکزی آق قلا بود که گفته می شود مورد حمایت محمود ربیعی معاون استاندار گلستان قرار دارد و با ابلاغ این حکم عملا از کورس رقابت برای تصدی بخشداری مرکزی آق قلا کنار رفت.
از نکات قابل توجه مراسم معارفه محمود سوقی عدم شرکت هیچ مسئولی از فرمانداری آق قلا بود در این مراسم تنی چند از مسئولین محلی از جمله شهردار آق قلا ، دلیجه عضو شورای شهر و مهندس بیانی رئیس مخابرات و جمعی از فرهنگیان آق قلا حضور داشتند.

  • عبدالغفار رادمهر - 2015-08-03 در 3:07 ب.ظ

    با سلام و احترام، جناب آقای محمود سوقی بزرگوار، انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت معاونت مالی آموزش و پرورش شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم در تمام عرصه های زندگی در هر جایگاهی که قرار دارید، مثل همیشه پیروز ، موفق و موید باشید. آرزومندیم که در آینده ، شما را در مدارج بالاتر ببینیم. ارادتمند – عبدالغفار رادمهر –
    دبیر کمیته اقوام

  • جلال قره یی - 2015-08-03 در 5:41 ب.ظ

    برادر گرامی حاج محمود سوقی

    انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت معاونت اداری و مالی آموزش و پرورش شهرستان آق قلا که نشان از لیاقت و شایستگی شماست تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت و سربلندی در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف منطقه را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست