• تاریخ: 2015-12-27
  • شناسه خبر: 12433
  • 1,359 بازدید

گزارش تصویری از جشن ثبت آق قوین به نام آق قلا

ارکین نیوز – برای اولین بار در شهرستان آق قلا ، به همت شهرداری و شورای شهر و با همکاری اداره ورزش و جوانان آق قلا ، اداره فرهنگ و ارشاد و اداره میراث فرهنگی شهرستان آق قلا به مناسبت هفته وحدت و ثبت ملی مراسم سنتی آ ...

ارکین نیوز – برای اولین بار در شهرستان آق قلا ، به همت شهرداری و شورای شهر و با همکاری اداره ورزش و جوانان آق قلا ، اداره فرهنگ و ارشاد و اداره میراث فرهنگی شهرستان آق قلا به مناسبت هفته وحدت و ثبت ملی مراسم سنتی آق قوین(آق آش) برای سالمندان شهرستان آق قلا مراسمی را برگزار کرد.
در این مراسم که هم در فضای باز محوطه اداره ورزش و جوانان و هم در سالن امام خمینی (ره) برنامه های متنوعی اجرا شد ، کریمی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان ، هیوه چی فرماندار آق قلا ، حصار نوی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان سخنرانی کردند و هنرمندان نیز به اجرای برنامه های هنری پرداختند.
در این مراسم از ده نفر از سالمندان شهر آق قلا که به سن آق قوین (سن پیامبری ) رسیدند به قید قرعه با اهدای هدیه ای تجلیل شد.

از نکات قابل توجه این مراسم اهدای هدیه آق قوین به دو نفر از برندگان قرعه کشی بود که هنوز سن شان به میانسالی هم نرسیده بود .
عکس های زیبایی از این مراسم به روایت سایت اداره ورزش و جوانان

———-

———-

——–

——

————

———–

——–

———

———

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست