• تاریخ: 2015-10-16
  • شناسه خبر: 9436
  • 519 بازدید

کورس سوارکاری پاییزه آق قلا به پایان رسید

ارکین نیوز – مسابقات کورس سوارکاری پاییزه آق قلا با برگزاری هفته قهرمانی به پایان رسید. به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم و قهرمانی مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا، عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار ...

ارکین نیوز – مسابقات کورس سوارکاری پاییزه آق قلا با برگزاری هفته قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم و قهرمانی مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا، عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در این هفته از رقابت ها ۷۹ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون دز هشت دور یک هزار و یک هزار و ۵۵۰ متری به رقابت پرداختند و در پایان مبلغ ۵۸۹ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی و دو تن و ۵۲۰ کیلوگرم خوراک دام به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هشت گانه اهدا شد.

در این هفته از رقابت ها، در دور اول اسب آی تکه با چابکسواری کمال دالیجه عطا، در دور دوم اسب اوکسای با چابکسواری مهرداد خوجملی، در دور سوم اسب نصیب با چابکسواری نورمحمد بهادر، در دور چهارم اسب آی گون ۲ با چابکسواری نورمحمد بهادر، در دور پنجم اسب ایزامر با چابکسواری عیدمحمد غراوی، در دور ششم اسب کاپیتان با چابکسواری ستار مهرانی، در دور هفتم اسب نبرد لرستان با چابکسواری ستار مهرانی و در دور هشتم اسب ملیس با چابکسواری نورمحمد بهادر، زودتر از سایرین از خط پایان گذشتند.

رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس نیز از هفتم آبان در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز می شود و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت و پس از تعطیلات عید نوروز، کورس بهاره گنبدکاووس آغاز خواهد شد.
photo_2015-10-16_19-54-24

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست