• تاریخ: 2015-08-24
  • شناسه خبر: 7419
  • 690 بازدید

کتابفروشی تخصصی زبانهای خارجه در گنبد افتتاح شد

ارکین نیوز – دیروز کتابفروشی تخصصی زبانهای خارجه با مدیریت طوی محمد مخت وبا حضور اساتید برتر زبانهای خارجه در گنبد کاووس افتتاح شد. در افتتاحیه این کتابفروشی هریک از اساتید، ایجاد چنین مرکز کتابهای خارجه را نیاز شد ...

ارکین نیوز – دیروز کتابفروشی تخصصی زبانهای خارجه با مدیریت طوی محمد مخت وبا حضور اساتید برتر زبانهای خارجه در گنبد کاووس افتتاح شد.
در افتتاحیه این کتابفروشی هریک از اساتید، ایجاد چنین مرکز کتابهای خارجه را نیاز شدید گنبد کاووس وشرق گلستان دانستند.

آغشته استاد زبان انگلیسی گفت: آقای مخت قبل از ایجاد کتابخانه از ما و دیگر دوستان نظرخواهی کردند که بنا به پیشنهاد دوستان ما کتابهای زبانهای مختلف خارجه انگلیسی- روسی- فرانسوی-ترکمنی-عربی وترکی استانبولی تهیه شده است.
بغدادی استاد زبان فرانسوی گفت: کتابهای فرانسوی نیز در کتابخانه موجود است که می تواند نیاز استادان زبان فرانسه را در شرق گلستان برآورد نماید.
آخوند نیک نهاد استاد زبان عربی گفت برخی ازکتابهای عربی را من شخصا از آقای مخت خواستم تا در تدریس کلاسها از آن استفاده کنم که به شکر خدا یکی دو قلم از آن کتابها آمده وکتابهای دیگری را هم که خواستم ، آقای مخت گفتند حتما تهیه خواهم کرد.
واستادانی چون هیوه چی- کیخواه-رستگار –ستایش-کمی –صوفی راد ، فرهاد قاضی،طبری و… نیز با خوشحالی فرمودند که جای خالی کتابهای خارجه را آقای مخت پر کردند و از طرفی هم قیمت فروش کتابها بسیار پایین تر از آن است که ما تاکنون خریداری می کردیم.
در پایان آقای مخت گفتند که سعی می کنم کتابها را به قیمت انتشاراتی در اختیار همکاران بگذارم وآماده هستم تا کتایهای تخصصی زبانهای خارجه را در شرق استان گلستان تهیه نمایم.
امید است ایجاد این چنین کتابخانه تخصصی در گنبد به عنوان یک مرکز کتابهای تخصصی زبانهای خارجه باشد ومشکلات نبود ومشکل خرید کتابهای تخصصی برای همیشه از بین برود/ سایت کرند

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست