• تاریخ: 2015-12-19
  • شناسه خبر: 11977
  • 1,443 بازدید

چراغ سبز غرب استان برای اعتماد به رحمت الله جلالی

ارکین نیوز – رحمت الله جلالی خود را برای دهمین دوره اتخابات مجلس آماده می کند و بنظر می رسد حوزه انتخابیه غرب گلستان (بندرگز – بندرترکمن – کردکوی و گمیشان) بی میل نیستند تا این بار به جلالی اعتماد کنند. ...

ارکین نیوز – رحمت الله جلالی خود را برای دهمین دوره اتخابات مجلس آماده می کند و بنظر می رسد حوزه انتخابیه غرب گلستان (بندرگز – بندرترکمن – کردکوی و گمیشان) بی میل نیستند تا این بار به جلالی اعتماد کنند.

کم کم با نزدیک به شدن به انتخابات ۷ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی شور و نشاط انتخاباتی استان گلستان را فرا می گیرد .

انتخابات در سه حوزه غرب استان ( کردکوی – بندر ترکمن – بندرگز و گمیشان ) ، گرگان و آق قلا و شرق استان ( مینودشت – گالیکش – کلاله و مراوه تپه ) اهمیت دو چندانی یافته است .

اما در این مجال به حاشیه های انتخاباتی غرب استان می پردازیم که هر روز کاندیدای جدیدی از شهرهای این حوزه اعم از کردکوی ، بندرگز ، بندرترکمن و گمیشان به چشم می خورد.

اما در نگاه کلی و نظرسنجی های شفاهی هنوز هم نام رحمت الله جلالی روی زبانهاست . کاندیدایی که در دوره قبل هم می توانست با کمی خوش شانسی و اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود ، محمد جواد نظری مهر را شکست دهد و بر کرسی مجلس تکیه بزند .

اما جلالی به رای قانون تمکین کرد و از همان روز خود را برای دوره بعدی یعنی دهمین دوره آماده کرد و اینکه زمزمه هایی از گوشه و کنار به گوش می رسد که مردمان این دیار اعم از فارس و ترکمن ، سیستانی و … او را دوست دارند .

اما رحمت الله جلالی کیست؟

رحمت الله جلالی در سال ۱۳۳۹ در روستای میاندره کردکوی متولد شد. دوران دبیرستان وی مصادف با حرکت شکوهمند انقلاب اسلامی شده بود و بهمین خاطر تحت تاثیر یکی از افراد سیاسی و مبارز منطقه یعنی شهید علی میاندره (دائی ایشان) در سلک علاقمندان به انقلاب اسلامی در قبل از انقلاب درآمد.

وی بهمراه ایشان در راهپیمائی ها و توزیع اعلامیه ها شرکت فعال داشت و با سیل خروشان حرکت انقلابی همراه و همگام شد.

جنگ تحمیلی این جوان علاقمند به انقلاب اسلامی را برای دفاع از مرزهای میهن به کارزار مبارزه با تهاجم خارجی کشاند. در دوران جنگ در چهار عملیات بزرگ محرم، رمضان، بیت المقدس و سومار شرکت داشت و در سه عملیات محرم ، رمضان و بیت المقدس سه دفعه متوالی به افتخار جانبازی نائل شد بطوریکه هم اکنون مدال پرافتخار ۴۵ درصد جانبازی را بر سینه خویش آیخته است.

در همان سالها با توجه به ضرورت سازندگی ایران اسلامی در جهاد سازندگی مشغل به خدمت شد و بعنوان قائم مقام جهاد سازندگی شهرستان بندرترکمن انجام وظیفه کرد.

ادامه تحصیل در تهران در دانشکده علامه طباطبائی عضویت ایشان در انجمن اسلامی این دانشگاه را در پی داشت و ایشان بعضویت شورای مرکزی این انجمن درآمد.

مهمترین خدمات ایشان در سالهای بعد از جنگ در آموزش پرورش و نهادهای تربیتی همچونریاست آموزش و پرورش شهرستان بندرگز ، ریاست آموزش و پروش شهرستان بندرترکمن و ریاست آموزش و پرورش شهرستان آق قلا رقم خورده است .

رحمت الله جلالی همچنین عضویت و مسئولیت در هیات نظارت شورای نگهبان در انتخابات شهرستان های بندرترکمن و کردکوی ، عضویت در جمعیت هلال احمر استان گلستان ،خدمتگزار حجاج در سازمان حج و زیارت بصورت داوطلبان،همکاری با کمیته انقلاب اسلامی ، عضیت در شورای اسلامی روستا ، عضویت فعال در بسیج مستضعفین را نیز در سوابق خود دارد.

از خصوصیات بارز انتخاباتی رحمت الله جلالی می توان به این موارد اشاره کرد: ایشان به نزدیکان و هم محلی ها به هیچ وجه وعده وعید نداده و با شعار “وعده حداقل و خدمت حداکثر” به دنبال تسخیر قلوب مردم است ، مردی کاملا اخلاقی است و ضمن احترام به رقبا هرکز شعارهای ساختارشکنانه نمی دهد.

همچنین کارشناسان آرای وی در دوره قبلی را کاملا بر مبنای اعتماد مردمی و سالم و بدون هیچ ریا و تملق می دانند و از این روست که معتقدند رحمت الله جلالی با این خصوصیات جامع می تواند در دهمین دوره انتخابات مجلس نیم نگاهی هم به مجلس داشته باشد.
سلام گلستان –

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست