• تاریخ: 2016-01-30
  • شناسه خبر: 14013
  • 478 بازدید

هیوه چی:دهه فجر فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است

ارکین نیوز- الیاس هیوه چی، فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آق قلا با اشاره به فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است. به گزارش شبست ...

ارکین نیوز- الیاس هیوه چی، فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آق قلا با اشاره به فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است.

به گزارش شبستان ، وی افزود: امروز انقلاب اسلامی مرزهای کشورمان را درنوردیده و حرکت های بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی که روز به روز در حال گسترش است، نشأت گرفته از حرکت ملت ایران در بهمن ۵۷ است.

فرماندار آق قلا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تنها مختص کشور ایران نبوده و می ‌توان به طور یقین گفت که سرمنشأ بیداری اسلامی در کشورهای مختلف با بهره‌ گرفتن از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی افتتاح کارگاه فرش ریزبافت ترکمن را یکی از مهمترین طرح های دهه فجر برشمرد و بیان کرد: با بهره برداری از این کارگاه بیش از ۳۰ هنرجو مشغول به کار خواهند شد.

رئیس ستاد دهه فجر آق قلا با اشاره به برنامه های شاخص ایام الله دهه فجر در این شهرستان افزود: برگزاری جشن بزرگ انقلاب و تقدیر از فعالان تشکل های دینی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، جشن متمرکز انقلاب اسلامی ویژه خواهران، کاروان سلامت، جشن انقلاب با موضوع تحکیم خانواده و اجرای گروه هنری سنتی از جمله های این ایام است.

به گفته وی، مسابقات ورزشی ویژه خواهران، یادواره شهدا، همایش روشنگری انقلاب اسلامی، همایش تداوم اقتدار و عزت ملی، صبحگاه اقتدار و رزمایش گردان بیت المقدس، محفل انس با قرآن ویژه بانوان، تجلیل از کارگران نمونه و اختتامیه مسابقات ورزشی ادارات از برنامه هایی است که در ایام الله دهه فجر امسال برگزار می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست