• تاریخ: 2015-11-10
  • شناسه خبر: 10326
  • 646 بازدید

نشست جوانان با آیت ا… نور مفیدی / یاسر کر :مسائل حاشیه ای مطرح شده آشوراده جنبه تخریبی دارد

ارکین نیوز – نشست شبکه مشاوران جوان استان گلستان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه استان گلستان در بیت الزهرا(س)برگزار گردید. در این نشست آیت الله نور مفیدی اشاره ای به طرح آشوراده داشت و افزود : طرحی که اخیرا ...

ارکین نیوز – نشست شبکه مشاوران جوان استان گلستان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه استان گلستان در بیت الزهرا(س)برگزار گردید.
در این نشست آیت الله نور مفیدی اشاره ای به طرح آشوراده داشت و افزود : طرحی که اخیرا برای آشوراده اعمال گردیده بیشتر به سود استان مازندران بوده است و اشاره کرد که گلستان نیازمند توجه بیشتری از لحاظ گردشگری می باشد.
آیت الله نورمفیدی آشوراده را کلید توسعه استان گلستان دانست و خواستار پیگیری مشاوران جوان شد.
آیت الله نورمفیدی گفتند : تنها شعار وحدت کافی نیست و در کنار شعار عمل نیز باید باشد و وحدت برای اینکه در قلب وارد شود باید جزء اعتقاد باشد.
همچنین تاکید کردند تفکر جزء پایه هایی است که می تواند حس استقلال مثبت را در جوان ایجاد کند.
در این نشست آقای یاسر کر مشاور جوان فرمانداری بندر ترکمن از انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری(ره)قدر دانی کردند.
وی با تاکید بر اینکه مشارکت جوانان روند توسعه استان را شتاب می بخشد، اضافه کرد: آشوراده به عنوان یکی از محورهای توسعه استان سالهاست پیگیری شده اما منجر به نتیجه نشده است و اجرای سریع این دغدغه مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در استان گلستان می تواند زمینه تحول در حوزه گردشگری و اشتغال گلستان را فراهم کند.
به گفته مشاور جوان فرماندار شهرستان ترکمن، مسائل حاشیه ای مطرح شده تاکنون جنبه های تخریبی فراوانی داشته و مانع توسعه استان گلستان شده اند.

کر، آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان را منادی وحدت شیعه و سنی در استان دانست و گفت: برای تحقق توسعه استان چاره ای جز نگاه توسعه محور و حمایت مسئولان از جوانان وجود ندارد و باید این مهم مورد اهتمام بیشتری قرار گیرد.
مشاور جوان ترکمن در حالی که بغض گلویش را فرا گرفته بود گفت:همچنان امیدواریم خانم نازقلیچی زنده به میهن برگردند.

در ادامه فاطمه جمالی نصب، مشاور جوان مدیریت درمان اداره کل تامین اجتماعی گلستان از جوانان به عنوان سرمایه های استان نام برد و خاطر نشان کرد: جوانان و نیروهای انسانی یکی از مولفه های توسعه استان هستند که باید به آنها اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: تا ۵ سال آینده نیروهای با تجربه ادارات بازنشست خواهند شد از اینرو باید به مدیرپروری و استفاده از ظرفیت و ایده های خلاقانه جوانان توجه ویژه صورت پذیرد.

در ادامه خانم هلاکو که به عنوان نماینده اقوام استان گلستان پشت تریبون رفتند توضیحاتی را در مورد اقوام دادند و استان گلستان را رنگین کمان اقوام دانستند.

حاشیه های این مراسم : بعد از اتمام مراسم جوانانی که از شهرستان گمیشان در نشست حضور داشتند در حضور خانم هلاکو خواستار رسیدگی به مسئله حضور ترکمن ها در رسانه را شدند.
همچنین جوانان گمیشانی ،از آنجایی که خانم هلاکو ترکمن می باشند و به عنوان نماینده اقوام حضور داشتند گله مند شدند که چرا با لباس قومی(ترکمنی)حضور نیافتند که خانم هلاکو دلیل منطقی و عدم وقت کافی برای یافتن لباس محلی مناسب را عمده دلیل آن دانستند و گفتند در برنامه های بعدی رعایت می کنند.
جوانانی از شهر آق قلا نیز با مدیریت تانی کاظمی پور مشاور جوان فرماندار آق قلا در این مراسم حضور داشتند.
حابار – شبستان و فرمانداری آق قلا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست