• تاریخ: 2015-11-24
  • شناسه خبر: 10951
  • 599 بازدید

نخستین نکوداشت شهدای اهل تسنن شمال کشور در گلستان برگزار می‎شود

ارکین نیوز- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری نخستین نکوداشت شهدای اهل تسنن شمال کشور به میزبانی این استان خبر داد. علی‎اصغر فاضلی ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: بالغ بر ۶ هزار شهید از خطه شمال کش ...

ارکین نیوز- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری نخستین نکوداشت شهدای اهل تسنن شمال کشور به میزبانی این استان خبر داد.
علی‎اصغر فاضلی ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: بالغ بر ۶ هزار شهید از خطه شمال کشور تقدیم انقلاب اسلامی شده است و بالغ بر یک‎هزار و ۸۰۰ نفر ایثارگر اهل تسنن هستند.

وی در خصوص زمان برگزاری نخستین نکوداشت شهدای اهل تسنن شمال کشور تصریح کرد: نکوداشت شهدا با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تا پایان آذرماه جاری در شهرستان گرگان برگزار می‎شود.

* فرهنگ ایثار و شهادت از رموز موفقیت‎های انقلاب اسلامی است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: مراسم مذکور با حضور مسئولان استانی، خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردمی انجام می‎گیرد.

فاضلی با بیان اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ازخودگذشتگی ایثارگران حاصل شده است، تاکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی برای حفظ آرمان‎ها و ارزش‎های دینی علیه باطل جنگیدند بنابراین نباید خون پاک شهیدان پایمال شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از رموز موفقیت‎های انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: تا زمانی که انقلاب اسلامی این روحیه را در خود تقویت کند دشمن چشم طمع به این انقلاب نخواهد داشت.

* تقویت روحیه بسیجی منجر به چابک‎سازی دستگاه‎های اجرایی می‎شود

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت جامعه مرهون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: این انقلاب با خون شهدای شیعه و سنی آبیاری شده و سندی بر وحدت ناگسستنی مسلمانان است.

فاضلی با اشاره به اینکه وحدت و برادری مسلمانان عامل پیروزی بر دشمنان است، گفت: دشمن از هر روزنه‎ای در جهت اختلاف‎افکنی بین مسلمانان تلاش می‎کند تا وحدت و برادری را گسسته کرده و آتش کینه را در قلب‎ها نفوذ دهد بنابراین همه باید هوشیار باشیم تا اسیر ترفندهای دشمن نشده و توطئه‎های آنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی، انقلابی و ارزشی است، گفت: روحیه بسیجی باید در مسئولان تقویت شود این تفکر به چابک‎سازی دستگاه‎های اجرایی منجر می‎شود.
فارس

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست