• تاریخ: 2015-12-27
  • شناسه خبر: 12422
  • 512 بازدید

مروری بر سخنان آیت الله نورمفیدی در هفته وحدت

ارکین نیوز – سایت خبری سرو نیوز گزیده ای از سخنان آیت ا… نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان را به مناسبت هفته وحدت منتشر کرد. – مهم ترین شرط تحقق وحدت مسلمانان پذیرش یک دیگر است. شیعه ...

ارکین نیوز – سایت خبری سرو نیوز گزیده ای از سخنان آیت ا… نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان را به مناسبت هفته وحدت منتشر کرد.

– مهم ترین شرط تحقق وحدت مسلمانان پذیرش یک دیگر است. شیعه و سنی هر کدام مبانی و اصول مستحکمی دارند و باید به این اصول احترام بگذارند.

– مسلمانان نیازمند خرد جمعی بیشتر هستند. یک روحانی شیعه با پول دشمن در لندن علیه اسلام حرف می زند و یا یک سنی می گوید که اگر شیعه را بکشی به بهشت می روی، این سخنان از روی جهل آن افراد نیست بلکه برای پول و هوای نفس است.

– افرادی که به خاطر پول و دلارهای دشمنان، بین شیعه و اهل سنت اختلاف ایجاد می کنند، جنایتکار هستند. دشمنان اسلام با پرداخت پول و دلار به برخی افراد نا آگاه و ساده از هر دو مذهب شیعه و اهل سنت، به دنبال ایجاد اختلاف بین آنان هستند.

– دشمنان برای تحقق اهداف خود، شیعه را در برابر اهل سنت و یا شیعه را در برابر شیعه و اهل سنت را در برابر اهل سنت قرار می دهد و آنان را نسبت به هم تحریک می کند.

-شیعه و سنی با هم برادرند و نبایستی بگذارند، دیگران بین آنان اختلاف ایجاد کنند.

– برای بنده، شیعه و اهل سنت فرقی نمی کند و تمام تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات آنان که بعضا مشاهده آن برای من رنج آور است، انجام می دهم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست