• تاریخ: 2016-03-25
  • شناسه خبر: 16163
  • 805 بازدید

مردی از دیار مردم

ارکین نیوز – بعضی از اصلاح طلبان او را به اصول گرایی محکم میکنند و میگویند چرا اصلاح طلب نیست وبعضی اصول گرایان او را به اصلاح طلبی محکوم میکنند و میگویند چرا اصلاح طلبی خود را علنی نمیکند ؛ بعضی از افراد هم میگوین ...

ارکین نیوز – بعضی از اصلاح طلبان او را به اصول گرایی محکم میکنند و میگویند چرا اصلاح طلب نیست وبعضی اصول گرایان او را به اصلاح طلبی محکوم میکنند و میگویند چرا اصلاح طلبی خود را علنی نمیکند ؛ بعضی از افراد هم میگویند چرا به ایشان تک رای میدهند!
وباز هستند در این بین کسانی که مسئله قومیت ومذهب را پیش میکشند
ولی مهندس عبدالغفور امان زاده با قامتی استوار اکثرمعادلات سیاسی را که متفکران اتاق فکر جهت رسیدن به اهداف خود ،ویا ایجاد موج تبلیغاتی به راه میاندازند برهم میزند.
جایگاه وپایگاه اجتماعی اودربین مردم آنقدر محکم است که با همه هجمه ها وشیطنت ها ،همچنان مردم او را دوست دارنداو بر دلها حکومت میکند.
این مرد کهنه کار عرصه انتخابات با تمام ناملایمات کاملاً امیدوار به فتح قله های افتخار برای مردم است
به نظر میآید این همه هجمه تاوان مستقل بودن ایشان است که نمیخواهد خود را وامدار گروه و جریانهای سیاسی خاص کند او تنها خود را وامدار این مردم میداند وبه هیچ کس وعده پست ومقام نمیدهد ،ودرعین حال دستی را که صادقانه برای حمایت به سمت او دراز میشود به گرمی میفشارد،

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست