• تاریخ: 2015-10-09
  • شناسه خبر: 9226
  • 1,968 بازدید

مراسم جشن فارغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه محمدیه روستای کملر شهرستان گمیشان

ارکین نیوز-از جمله مراسماتی که از روزگاران دیرین در میان مدارس و مراکز علوم دینی اهل سنت بویژه ترکمانها در استان گلستان با شکوه خاصی برگزار میشودمراسم عمامه گذاری و جشن فارغ التحصیلی طلاب علوم دینی است. در مراسم جشن فارغ ...

ارکین نیوز-از جمله مراسماتی که از روزگاران دیرین در میان مدارس و مراکز علوم دینی اهل سنت بویژه ترکمانها در استان گلستان با شکوه خاصی برگزار میشودمراسم عمامه گذاری و جشن فارغ التحصیلی طلاب علوم دینی است.

در مراسم جشن فارغ التحصیلی جمعی از طلاب علوم دینی حوزه علمیه محمدیه روستای کملر شهرستان گمیشان جمع کثری از مردم از دورترین نقاط شرق استان تا شهرها و روستاهای غرب گلستان و… در آن حضور داشتند

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نورعلی دیلم، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان ، امانگلدی ضمیرفرماندار شهرستان گمیشان ،ائمه جمعه بندرترکمن و گمیشان شرکت نمودند.

در ادامه مراسم ۶ نفر از طلابی که به درجه روحانیت نائل شده اند لباس مقدس روحانیت وتاج نبی بر سر نهادند وگواهینامه فارغ التحصیلی از سوی مدیریت حوزه به آنها اعطاء گردید.

در خاتمه استاد جوهرآخوند کم مسئول حوزه علمیه محمدیه کملر و میزبان این ضیافت معنوی از مهمانان و مسئولین حاضر در مراسم تقدیر و تشکر نموده و برای وحدت بین مسلمانان دعای خیر نمودند و در پایان مراسم نیز با صرف ناهاراز همه مهمانان پذیرایی بعمل آمد.
گلستان صحرا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست