• تاریخ: 2016-02-14
  • شناسه خبر: 14699
  • 781 بازدید

مجری دهکده نوروزی امسال آق قلا شهرداری است

ارکین نیوز – روابط عمومی شهرداری آق قلا با نصب بنر در سطح شهر ضمن اعلام برگزاری دهکده نوروزی آق قلا در مکان قبلی ، متولی برگزاری امسال این برنامه را شهرداری آق قلا عنوان کرده است. به گزارش خبرنگار ارکین نیوز ؛ آبان ...

ارکین نیوز – روابط عمومی شهرداری آق قلا با نصب بنر در سطح شهر ضمن اعلام برگزاری دهکده نوروزی آق قلا در مکان قبلی ، متولی برگزاری امسال این برنامه را شهرداری آق قلا عنوان کرده است.
به گزارش خبرنگار ارکین نیوز ؛ آبانماه امسال بود که خبری در سایت خبری ارکین نیوز با عنوان ” پیش فروش غرفه های دهکده توریستی آق قلا / متولی کار کدام ارگان است ؟ ” درج شد و از توزیع اطلاعیه ای در سطح شهر که در آن پیش فروش غرفه های دهکده توریستی آق قلا اطلاع رسانی شده بود ، خبر داد.
در این اطلاعیه که زمان ثبت نام پیش فروش غرفه ها از روز شنبه ۱۴ آبانماه به مدت یک هفته ذکر شده بود ؛ نامی از هیچ ارگانی و یا ستاد شهرستانی دیده نمی شد و بیم آن می رفت که برخی از افراد از موضوع دهکده توریستی سوءاستفاده و یا خدای ناکرده کلاهبرداری کنند.
با هشدار سایت ارکین بود که شهرداری آق قلا ضمن پیگیری موضوع ، برگزاری دهکده توریستی در دستور کار خود قرار داد و طی هفته جاری رسما برگزاری دهکده توریستی توسط شهرداری آق قلا را رسانه ای کرد .
گفتنی است در اطلاعیه شهرداری آق قلا آمده است : زمان پیش فروش غرفه های دهکده متعاقبا اعلام خواهد شد.

  • اق قلا چی - 2016-02-14 در 4:32 ب.ظ

    اونی که افسار شتر رو گرفته کمال یارعلی ه که روز اخر نوروز باتصادف فوت شد.
    کمال جان روحت شاد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست