• تاریخ: 2015-07-29
  • شناسه خبر: 6698
  • 947 بازدید

قول فرماندار آق قلا برای بهره برداری از مجتمع فرهنگی شهدای گمنام آق قلا در سال ۹۵

ارکین نیوز-فرماندار شهرستان و رییس هیئت امناء مجتمع فرهنگی شهدای گمنام گفت:ان‌شاءالله با همکاری و تلاش هیئت امنا و رایزنی با سایر دستگاه‌های شهرستان و استان شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه در سال ۱۳۹۵ باشیم. جلسه ...

ارکین نیوز-فرماندار شهرستان و رییس هیئت امناء مجتمع فرهنگی شهدای گمنام گفت:ان‌شاءالله با همکاری و تلاش هیئت امنا و رایزنی با سایر دستگاه‌های شهرستان و استان شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه در سال ۱۳۹۵ باشیم.

جلسه هیئت امنای مجتمع فرهنگی شهدای گمنام آق‌قلا با حضور هیوه چی، فرماندار شهرستان، آخوند میرزاعلی، امام جمعه آق‌قلا، حجت الاسلام شیخی، امام جمعه اهل تشیع انبارالوم، سرهنگ کاظمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آق‌قلا،قرنجیک، شهردار، برخی از اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین شهرستانی در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

ابتدا در این جلسه، مهندس آزاد مشاور طرح به بیان مشخصات فنی و ویژگی‌های آن پرداخت و گفت : طرح اولیه این پروژه از آلاچیق ترکمن که بر گفته از تاریخ و فرهنگ بومی منطقه می‌باشد الهام گرفته است.

مشاور طرح مجتمع فرهنگی شهدای گمنام آق‌قلا ادامه داد : طراحی این بنا به گونه‌ای بوده است که دارای ۷۰۰ مترمربع فضای فرهنگی و بیش از ۴۰۰۰ مترمربع فضای تفریحی می‌باشد.

وی افزود : فاز اول و دوم این بنا شامل طراحی ، اجرای میکروپایل، فونداسیون، پداستال و اجرای ستون‌ها به پایان رسیده است.

?????? ????

?????? ????


سپس سرهنگ کاظمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق‌قلا با تأکید بر لزوم تشکیل هیئت امنای این مجتمع گفت : این پروژه نیازمند ورود آحاد ملت و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌باشد تا باهمت والای خود در جهت تسریع روند اجرایی این پروژه گام بردارند.

سپس اعضای هیئت امنا به ترتیب تعیین شد. فرماندار شهرستان به‌عنوان رئیس هیئت امنا و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به سمت جانشین منصوب شدند.

در ادامه الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق‌قلا در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت ، عظمت و جایگاه شهید و شهادت اظهار داشت: آشنا کردن نسل جدید جامعه با دوران دفاع مقدس و تبیین حماسه آفرینی شهدا و ایثارگران به نسل‌های پس از جنگ به‌طور حتم توطئه دشمنان و بدخواهان نظام را نقش بر آب می‌کند.

فرماندار شهرستان آق‌قلا حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام را نشانه پایبندی مردم به ارزش‌های نظام و خون شهیدان دانست و افزود : وجود این سه شهید و دیگر شهدا مایه برکت و دمیده شدن بیشتر روح معنویت و افتخاری بزرگ و توفیق عظیم الهی برای مردم این شهر است.

هیوه چی با تائید هندسه و شکل بسیار زیبای بنا گفت : این طرح که برگرفته از فرهنگ محلی قوم ترکمن است باعث زیبایی شهر شده و با توجه به‌ قرارگیری در ورودی شهر به یک نماد شاخص برای این شهرستان تبدیل شود.
رییس هیئت امناء مجتمع فرهنگی شهدای گمنام افزود : به ثمر رساندن این پروژه نیازمند حمایت‌های مالی توسط ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در این شهرستان است و تمام اعضای هیئت امنا می‌بایست در این مسیر تلاش نمایند.

فرماندار شهرستان و رییس هیئت امناء مجتمع فرهنگی شهدای گمنام در پایان گفت : ان‌شاءالله با همکاری و تلاش هیئت امنا و رایزنی با سایر دستگاه‌های شهرستان و استان شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه در سال ۱۳۹۵ باشیم/اسپی دژ

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست