• تاریخ: 2015-09-28
  • شناسه خبر: 8567
  • 812 بازدید

قجری:کارگران در عرصه اقتصادی نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند

ارکین نیوز:دومین جلسه کمیسیون کارگری به ریاست علی اکبر قجری معاون فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد . معاون فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در تحقق اهداف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی کشور ...

ارکین نیوز:دومین جلسه کمیسیون کارگری به ریاست علی اکبر قجری معاون فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد .
معاون فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در تحقق اهداف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی کشور ، اظهار داشت : با توجه به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی در جامعه باید مراجع نظارتی تمامی تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق کارگران در بنگاههای اقتصادی به کار بگیرند.
علی اکبر قجری بیان داشت : شرایط فعلی کشور و سیاستهای دولت یازدهم آرامش را به فضای جامعه به ارمغان آورده و دستگاه های عضو می بایست در حل بحران های کارگری با نگاهی جامع و لزوم مراعات وضعیت کارگر و کارفرما تلاش کنند .
وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری خاطر نشان کردند : همه دستگاههای متولی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ودولت محترم تدبیر و امید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال مولد در سطح شهرستان تلاش کنند.
این مقام مسئول با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی ، بیان داشت : کارگران نقش عمده ای را در پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشتند و هم اکنون زیبنده نیست که در نظام جمهوری اسلامی ایران در پرداخت حقوق اساسی کارگران اجحاف صورت گیرد.
ایشان با بیان اینکه اشتغال‌زایی اولویت برنامه‌های دولت به‌شمار می‌رود ، یاد آور شد : کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است .
قجری با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیتها برای صیانت از حقوق کارگران شهرستان آق قلا، تصریح کرد : اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران فعال در بنگاههای اقتصادی برنامه ریزی و نظارت مستمر خود را افزایش دهد .
جانشین رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا اظهار داشت : کارگران به عنوان تولید کنندگان واقعی در عرصه اقتصادی نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و حل مشکلات آنها از دغد غه های اصلی این کمیسیون است.
وی همچنین در ادامه یادآور شد : رفع دغدغه کارگران و مسائل و مشکلات محیط های کارگری در دستور کار این کمیسیون قرار گیرد دارد و باید یک تیمی متشکل از نمایندگان ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، تامین اجتماعی ، صنعت و معدن و تجارت و فرمانداری برای بازدید از واحدهای تولیدی تعیین واز نزدیک موضوعات کار را مورد بررسی قرار دهند.
سایت فرمانداری آق قلا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست