• تاریخ: 2016-01-20
  • شناسه خبر: 13501
  • 2,852 بازدید

فعالیت سرو نیوز تعطیل شد

ارکین نیوز – پایگاه خبری سرو نیوز که به عنوان فعال ترین سایت گلستانی در زمینه فرهنگ ، هنر و میراث فرهنگی استان شناخته میشود تمامی فعالیت های خود را زمینه فضای مجازی تعطیل عنوان کرد . در پیامی که از طرف شورای سیاستگ ...

ارکین نیوز – پایگاه خبری سرو نیوز که به عنوان فعال ترین سایت گلستانی در زمینه فرهنگ ، هنر و میراث فرهنگی استان شناخته میشود تمامی فعالیت های خود را زمینه فضای مجازی تعطیل عنوان کرد .
در پیامی که از طرف شورای سیاستگذاری، گروه مدیریت و سردبیری پایگاه خبری تحلیلی سرو در فضای تلگرامی مناشر شده است ؛ آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان، همراهان و یاوران همیشگی پایگاه خبری تحلیلی سرو به وسیله این پیام به اطلاع می رساند که پایگاه خبری تحلیلی سرو، نخستین پایگاه تخصصی جوانان اصلاح طلب شمال کشور، به دلیل پاره ای از چالش ها و مصائب ، فعالیت خود را تعطیل اعلام میکند؛ گفتنی است این گروه پس از این نسبت به مطالب احتمالی منتشر شده بر سایت خبری تحلیلی سرو و یا اسامی مشابه هیچ مسئولیتی ندارد.

گروه مدیریت و تحریره پایگاه خبری تحلیلی سرو، به زودی با توان و تلاش مضاعف در مجموعه جدید تحت عنوان “اندیشه روز”، یک بار دیگر در دسترس مخاطبین و علاقمندان حوزه خبر و اطلاع رسانی خواهد بود.

امید داریم با توکل به ذات اقدس الهی و با تلاش دوباره این گروه، و همراهی شما مخاطبین عزیز کاستی ها و نواقص را به حداقل گذشته برسانیم و بتوانیم گامی موثر در اطلاع رسانی شفاف و صادقانه برداریم و در راه نیل به تحقق توسعه منطقه همت بگماریم.

باتشکر از همراهی و یاری شما طی ۱۸ ماه فعالیت این رسانه، بزرگترین افتخار ما همراهی ، اعتماد و حضور شما عزیزان بوده است؛ امید داریم این ارتباط مبارک در مجموعه جدید بیش از پیش حاصل شود.

ز هر خون دلی سروی قد افراشت
به هر سروی تذروی نغمه برداشت

صدای خون در آواز تذرو است
دلا این یادگار، خون سرو است

“شورای سیاستگذاری، گروه مدیریت و سردبیری پایگاه خبری تحلیلی سرو”

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست