• تاریخ: 2015-08-05
  • شناسه خبر: 6898
  • 938 بازدید

شهر گمیشان نخستین میزبان کاروان «دردانه‎های دست بسته»

ارکین نیوز – ۱۴ مرداد ماه گلستان افتخار میزبانی ۱۳ غواص شهید و خط ‎شکن دوران دفاع مقدس از مناطق عمومی شلمچه را دارد. شهر گمیشان نخستین میزبان کاروان «دردانه‎های دست بسته» است و از ساعت ۸ صبح ۱۵ مردادماه مردم شهیدپر ...

ارکین نیوز – ۱۴ مرداد ماه گلستان افتخار میزبانی ۱۳ غواص شهید و خط ‎شکن دوران دفاع مقدس از مناطق عمومی شلمچه را دارد.
شهر گمیشان نخستین میزبان کاروان «دردانه‎های دست بسته» است و از ساعت ۸ صبح ۱۵ مردادماه مردم شهیدپرور این شهرستان میزبان شهدا خواهند بود. در همان روز از ساعت ۱۱ تا ۱۳ بندرترکمن و عصر از ساعت ۱۸ تا ۲۰ مردم شهیدپرور کردکوی با برگزاری مراسم‎ از شهدای گمنام استقبال خواهند کرد.
برای اسکان کاروان «دردانه‎های دست بسته» از سوی «ستاد استقبال شهدای خط‌شکن گلستان» شهرستان علی‌آبادکتول در نظر گرفته شده است، از ساعت ۹ تا ۱۲ روز ۱۶ مردادماه مردم گرگان از شهدای خط‌شکن و غواص تکریم خواهند کرد و عصر آن روز به صورت گذری شهرستان‎های خان‎ببین و دلند شهدای گمنام را میزبانی می‎کنند. مقصد بعدی شهدای گمنام در روز جمعه ۱۶ مردادماه رامیان است و شب جمعه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ آزادشهر میزبان شهدای گمنام خواهد بود. صبح روز شنبه شهرستان مینودشت و عصر همان روز گالیکش و کلاله میزبان شهدا خواهند بود.
گفتنی است،‌ مراسم وداع با شهدای گمنام و خط‌شکن به صورت متمرکز در گرگان برگزار می‎شود، از روز یکشنبه ۱۸ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۲ مردم شهیدپرور شهرستان مراوه‎تپه میزبان کاروان «دردانه‎های دست بسته» خواهند بود و عصر همان روز نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳ مراسم وداع با شهدای گمنام در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.
تشییع پیکر شهدا در صبح روز ۱۹ مردادماه و از روبه‌روی معراج شهدا آغاز می‎شود و شهرهای اینچه‎برون، قرق، انبارالوم و نوکنده محل‎هایی است که تاکنون برای تدفین شهدای گمنام مشخص شده است.

  • خداوردی طعنه - 2015-08-05 در 4:17 ب.ظ

    روحشان شاد یادشان گرامی//ما افتخار میکنیم که با این لاله های دست بسته وفداکار که رفتنند وجانانه از دیار و وطن وناموس خودشان دفاع کردند وادع جانانه ای داشته باشیم

  • علی - 2015-08-05 در 4:40 ب.ظ

    دوستان شرمنده .
    ولی شما دیگه چرا ؟
    شما که فرق شهر و شهرستان را بهتر از حقیر می دانید .در تقسیمات کشوری ایران شهری به نام گمیشان وجود ندارد . گمیشان به محدوده جغرافیایی شهر گمیش تپه به زبان رسمی (کمش دپه به زبان محلی) به انضمام سیمین شهر و روستاهای اطراف آن اطلاق می شود. لذا وقتی مراسمی در داخل خود شهر برگزار می شود خوشحال خواهیم در پوششهای خبری بعدی از نام گمیشان استفاده نفرمایید .پس با این توضیح بهتر است تیتر خبر را اینگونه اصلاح بفرمایند.

    شهر گمیش تپه ، نخستین میزبان کاروان «دردانه‎های دست بسته» و یا
    شهر کمش دپه ، نخستین میزبان کاروان «دردانه‎های دست بسته»

    • modir - 2015-08-06 در 5:44 ق.ظ

      مدیر سایت : این خبر از یک سایت خبری ” باشگاه خبرنگاران جوان ” منعکس شده و دخل و تصرف در یک خبر غیر تولیدی در حرفه خبرنگاری جایز نیست
      با تشکر از از دوستم گرامی که یادآوری فرمودید

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست