• تاریخ: 2016-01-20
  • شناسه خبر: 13524
  • 842 بازدید

سوقی : هیچ مشکل مالی برای انتقال پیکر همسر مرحومم نداشتم

ارکین نیوز – سوقی گفت :هیچ مشکل مالی برای انتقال پیکر همسر مرحومم از کشور ترکیه نداشتم. عیسی سوقی طی مصاحبه خبری گفت : اخبار منتشر شده در سایت های استانی و گروه های تلگرامی در خصوص ناتوانی من در پرداخت هزینه بیمارس ...

ارکین نیوز – سوقی گفت :هیچ مشکل مالی برای انتقال پیکر همسر مرحومم از کشور ترکیه نداشتم.

عیسی سوقی طی مصاحبه خبری گفت : اخبار منتشر شده در سایت های استانی و گروه های تلگرامی در خصوص ناتوانی من در پرداخت هزینه بیمارستان و انتقال پیکر همسر م به ایران کذب محض است.

وی اضافه کرد: سفارت ایران در کشور ترکیه و همچنین پلیس و پزشکی قانونی کشور ترکیه برای انتقال هرچه سریعتر جسد همسرم از هر نوع همکاری دریغ نکردند و در همین جا از تمامی مسئولین سفارت خانه های ترکیه و کشورم تقدیر و تشکر می کنم.

سوقی ضمن اظهار نارضایتی از اخبار منتشر شده در سایت های خبری استانی و گروه های تلگرامی منطقه افزود: اخبار منتشر شده از قول عیسی کم دهیار روستایمان و عموی اینجانب که به اشتباه عموی خانمم در سایت ها ذکر شده در خصوص عدم توان پرداخت هزینه بیمارستان و انتقال وی به میهن ناشی از اطلاعات اشتباهی بوده است که به خبرنگار استانی سایت باشگاه خبرنگاران جوان داده شده است .

وی همچنین اضافه کرد: تمامی اخباری که در گروه های تلگرامی سطح شهرستان در خصوص نیاز به مساعدت و پول برای ترخیص از بیمارستان و انتقال به ایران از طرف اشخاص مختلف منتشر شده است ناشی از اطلاعات غلطی است که ناخواسته در اختیار سایت های خبری قرار گرفته است .

سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان هفته گذشته خبر فوت زن گلستانی در کشور ترکیه را منتشر کرد که بازتاب های زیادی در سایت های محلی ترکمن صحرا داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست