• تاریخ: 2015-11-23
  • شناسه خبر: 10934
  • 782 بازدید

دو کتاب نویسنده و شاعر آق قلایی جزو کتابهای برگزیده سال ۹۴

ارکین نیوز – کتابهای”قطره ای در بحر” و “بررسی مقایسه ای صور خیال در اشعار مختومقلی و حافظ” نوشته استاد یدالله صحنه از سوی دفتر تکنولوژی آموزشی رشد به عنوان کتابهای مناسب در سال نود و چهار بر ...

ارکین نیوز – کتابهای”قطره ای در بحر” و “بررسی مقایسه ای صور خیال در اشعار مختومقلی و حافظ” نوشته استاد یدالله صحنه از سوی دفتر تکنولوژی آموزشی رشد به عنوان کتابهای مناسب در سال نود و چهار برگزیده شدند.

بررسی مقایسه ای صور خیال در اشعار ماغتئمغولی و حافظ شیرازی: این کتاب سروده های ۲ شاعر نامی ایران، ماغتئمغولی سراینده قرن ۱۲ ادبیات تورکمن و حافظ شیرازی شاعر قرن ۸ را از دیدگاهی نو بررسی کرده است. نویسنده در ابتدای هر بخش توضیح مختصری از انواع صور و خیال ارائه می دهد و پس از استخراج، بیین و تشریح شواهد شعری از دیوان این ۲ شاعر، به طور خلاصه به بررسی وجوه اشتراک و افتراق و میزان قدرت و نوآوری این ۲ شاعر پرداخته است.

قطره ای در بحر: دربردارنده سفرنامه این دانش آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی و معلم پژوهشگر و شاعر ایرانی از سفر به حج و زیارت کعبه است. در این کتاب نویسنده شرح چگونگی سفر، احساسات، آرزوها و اشتیاقهایش، وقایع و حوادث زیارت کعبه، غار حرا، کوه احد، جبل النور، قبرستان ابوطالب و…را به همراه تصویرهای مستند و مناجات خود آورده است.
تورکمنیا

  • منصور گ - 2015-11-23 در 9:52 ب.ظ

    دوست عزیزم
    آقای یدا… صحنه انشالله موفق باشید

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست