• تاریخ: 2015-10-04
  • شناسه خبر: 8965
  • 1,501 بازدید

دلنوشته ای در غم هجران استاد مرحوم طلابی

ارکین نیوز- … نبود عالم بزرگ ربانی، کسیکه همیشه فکر و اندیشه اش، خدمت به خلق مردم بود ،در میان ما خالیست … واقعا خالیست. از دوران کودکی تا هم اکنون در یک محله با هم زندگی کردیم … زندگی که سراسرش آرامش و ...

ارکین نیوز- … نبود عالم بزرگ ربانی، کسیکه همیشه فکر و اندیشه اش، خدمت به خلق مردم بود ،در میان ما خالیست … واقعا خالیست.
از دوران کودکی تا هم اکنون در یک محله با هم زندگی کردیم … زندگی که سراسرش آرامش و مالامال از عشق به مردم بود.
” او ” رفت ولی با رفتنش روح همه ما ، همه کسانیکه که او را می شناختند و به نوعی با ایشان ارتباط داشتند را دل آزرده و مغموم نمود . . .
من هرگز نبودنش را باور نمیکتم یادم میاد وقتی ایشان را زیارت میکردم به واسطه علاقه ای که به او داشتم او را ” آخون دد ” خطاب میکردم او ک اانسان کامل و بی نقص بود، دست به خیرش حد و مرز نداشت، هم اکنون که این مطالب را می نگارم اشگ هایم امان نمیدهد اشگ هایی که هر قطره اش، یادآور خاطرات زیبای این فقیه و انسان والاست.
اتسانهای پاک و مطهری همانند او ، فقط یکبار پا به عرصه گیتی می گذارند،ایشان کسی بودند که جایگاهش قلبهای مردم بود،قلبهایی که با نبودنش،همه را عذادار خود کرد…!!!
آخوند دد ،(حاج یوسف آخوند طلابی) یاد و خاطره ات همیشه نزد ما زنده است و تا ابد جاودان خواهد بود.
یاد و خاطره اش بخیر و روحش شاد …
گروه تلگرامی اولکه کوموش دپه

  • عبدالباسط قوجق نژاد - 2015-10-04 در 11:19 ب.ظ

    با سلام
    درگذشت حاجی های مظلوم و بی گناهی که به علت بی کفایتی مسئولان عربستان رخ داده را از صمیم قلبم به بازمانده گان و تمامی امت مسلمان تسلیت می گویم ان شاالله روحشان شاد یادشان گرامی باد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست