• تاریخ: 2015-05-06
  • شناسه خبر: 3753
  • 3,117 بازدید

در هفته معلم ، معلم اخلاق آق قلا درگذشت

ارکین نیوز – همزمان با گرامیداشت هفته معلم عبدالرحمن جرجانی معلم فرهیخته و اخلاق ، معاون سابق آموزشی مدیریت آموزش و پرورش آق قلا عصر امروز به رحمت ایزدی پیوست . مرحوم عبدالرحمن جرجانی از چهره های ماندگار و محبوب آم ...

2
ارکین نیوز – همزمان با گرامیداشت هفته معلم عبدالرحمن جرجانی معلم فرهیخته و اخلاق ، معاون سابق آموزشی مدیریت آموزش و پرورش آق قلا عصر امروز به رحمت ایزدی پیوست .
مرحوم عبدالرحمن جرجانی از چهره های ماندگار و محبوب آموزش و پرورش شهرستان آق قلا که ساکن روستای عطا آباد بود از بیماری ام اس رنج می برد و با وجود شدت بیماری در ماه های اخیر هیچ وقت مدرسه را فراموش نکرد و ترجیح داد به جای اینکه در بستر بیماری بیمرد در محیط مقدس مدرسه فعالیت کند.
مرحوم جرجانی معتقد بود که مدرسه محیط مقدسی است و تمام زندگی و هم و غم خود را در راه آموزش و پرورش صرف کرد.
نماز جنازه آن مرحوم فردا ساعت ۱۰ صبح در روستای عطاآباد برگزار خواهد شد.
2

  • حاج محمد فرهنگ - 2015-05-06 در 8:48 ب.ظ

    انالله وانا الیه راجعون . درگذشت استاد معظم ومدیر با اخلاق مرحوم عبدالرحمن جرجانی را از طرف انجمن اولیا ومربیان دبیرستان امام خمینی آق قلا تسلیت گفته واز خداوند متعال برای بازماندگان وخانواده محترم صبر جزیل عطا نماید روحش شاد یادش گرامی

  • رضا طعنه از آق قلا - 2015-05-07 در 5:23 ب.ظ

    یاتان یرینگ یاختی بولسن

  • سعید یلقی - 2015-05-08 در 7:38 ب.ظ

    یادش گرامی باد.خانواده بزرگ جرجانی از خانواده های آبرومند و مردمدار است که در همه ادوار با بدنه جامعه زندگی مسالمت آمیز و در هم تنیده ی دارند و در شادی و عزای مردم مشارکت فعالی دارند و در یک کلام خلق از وجودشان در آسایش است.خداوند بیامرزد.

  • سید جعفر صمدی - 2015-05-09 در 5:47 ب.ظ

    انا لله وانا الیه راجعون .درگذشت استاد اخلاق حاج عبدالرحمان جرجانی را خدمت خانواده ی محترم آن عزیز تازه سفر کرده و خانواده بزرگ فرهنگیان آق قلا تسلیت عرض می کنم .روحش شاد ویادش گرامی .

  • مسعود - 2015-05-09 در 10:39 ب.ظ

    مردی از جنس مردم…..خدارحمتش کنه…

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست