• تاریخ: 2015-10-07
  • شناسه خبر: 9122
  • 2,029 بازدید

دانشجویان پیام نور بندرترکمن خواستار برگزاری کلاسها به صورت حضوری شدند

ارکین نیوز – ر پی ارائه مجازی درسهای دانشگاه پیام نور بندرترکمن جمعی از دانشجویان این دانشگاه با مخالفت این رویه به مسئولین ، خواستار برگزاری و تشکیل کلاسها به روال حضوری شدند. به گزارش آوای ترکمن ، از ابتدای سال ت ...

ارکین نیوز – ر پی ارائه مجازی درسهای دانشگاه پیام نور بندرترکمن جمعی از دانشجویان این دانشگاه با مخالفت این رویه به مسئولین ، خواستار برگزاری و تشکیل کلاسها به روال حضوری شدند.

به گزارش آوای ترکمن ، از ابتدای سال تحصیلی دانشگاه پیام نور بندرترکمن در اقدامی که برای نخستین بار در این مرکز آموزشی برگزار شد ارائه دروسی که کمتر از ۱۵ دانشجو در کلاس حضور داشته باشند را بر مبنای دستور از مرکز به شیوه مجازی برگزار نمود که در این روش دانشجویان باید طبق ساعات مشخص شده از طریق اینترنت دروس خود را از اساتید برگزار کننده دروس مجازی که بعضا نویسندگان کتابهای پیام نور هستند پیگیری کنند اما دانشجویان از این شیوه برگزاری و ارئه درس راضی نبودند .چرا که در مشکلات این شیوه آموزشی عنوان کردند همه افراد به اینترنت دسترسی ندارند و برایشان مقدرور نیست که برای یادگیری دروس به اینترنت پناه ببرند ، عده ای می گفتند ما علاوه بر هزینه ثبت نام و سایر هزینه های پیرامونی باید هزینه جدیدی را هم بپردازیم که این هزینه ها به هزینه های ما اضافه خواهد شد در صورتی که بعضی از دانشجویان برای خواندن درس در دانشگاه پیام نور بعضا با مشکلاتی روبرو هستند و اینکه اگر درسها به صورت مجازی ارائه شود دیگر فایده ای برای آنان نخواهد داشت چرا که عملا مشکلات موجود ما را نیز مضاعف تر میکند.

عده ای دیگر نیز عنوان کردند شیوه درس به صورت مجازی شیوه مناسبی برای دانشجویان پیام نور نیست چرا که در این روش دروس به صورت یکطرفه ارائه شده و دیگر کسی پاسخگوی اشکالات موجود درسی و سوالات دانشجو نیست لذا این شیوه بازخورد مناسبی برای دانشجویان نخواهد داشت.

یکی از دانشجویان با اشاره به اینکه همه دانشجویان به اینترنت دسترسی ندارند یا این روش هزینه های اضافی را برایشان ایجاد میکند اعلام کرد این روش آموزشی برای کارمندانی که بعضا در ادارات خود اینترنت دارند مشکلی ایجاد نمی کند چون آنان به صورت مستقیم با اینترنت در ارتباط هستند و دیگر هزینه ای برای دسترسی به اینترنت نمی پردازند درصورتی که این روشی عادلانه نیست.

به هر حال دانشجویان با طرح مشکلات موجود در زمینه ارائه درسها به صورت مجازی به مسئولین خواستار برگزاری دروس به شیوه حضوری شدند و طی توافق اولیه عنوان شد که شیوه مجازی حذف شده و دروس به شیوه حضوری ارائه شود حال باید منتظر بود و دید که آیا درسهای دانشجویان در این سال تحصیلی به شیوه حضوری برگزار می شود یا مجازی تا دانشجویان با آرامش خاطر بهتری به تحصیل بپردازند.
اوای ترکمن

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست