• تاریخ: 2015-08-04
  • شناسه خبر: 6887
  • 682 بازدید

خیر مدرسه ساز آق قلا، مدرسه ۹ کلاسه را به ۱۲کلاس افزایش داد

ارکین نیوز – مراسم کلنگ زنی پروژه ۱۲ کلاسه خیر مدرسه ساز حاج پیغمبرقلی موحد با حضور محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش وپرورش، نظری مدیرآموزش وپرورش، کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، موحد(خیر مدرسه ساز)، امامان جمعه ش ...

ارکین نیوز – مراسم کلنگ زنی پروژه ۱۲ کلاسه خیر مدرسه ساز حاج پیغمبرقلی موحد با حضور محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش وپرورش، نظری مدیرآموزش وپرورش، کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، موحد(خیر مدرسه ساز)، امامان جمعه شهرستان آق قلا و انبارالوم و مسئولین نهادهای دولتی و غیر دولتی در مکان آموزشگاه آیت اله طالقانی برگزار شد .

وطنی مدیرکل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه خیرین افراد هوشمندی هستند که راز خلقت را درک کرده اند گفت : خیرین مدرسه ساز می دانند با سرمایه گذاری که کرده اند بعدها چه شخصیتهای فرهیخته ای در جامعه ظهور خواهند کرد تا باعث خوشبختی آن شوند .

وطنی افزود : در میان کارهای خیر تلاش در جهت تمهید مقدمات تحصیل علم و دانش برای نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی از امتیاز و فضیلت خاصی برخوردار است.این کلاس هایی که ساخته اید باقیات و صالحاتی است که تا برقرارند از ثواب آن بهره خواهید برد .

نظری مدیر آموزش وپرورش شهرستان با بیان اینکه مدرسه سازی جزء بهترین باقیات و صالحات است افزود: مشارکت در امر مدرسه سازی از ماندگار ترین کارهای نیک است. مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری است . نظری همچنین از آقای موحد که بدون هیچ توقعی هزینه ساخت این پروژه ۱۲ کلاسه را بر عهده گرفتند، قدردانی کرد و گفت: برای خیرین ما نام، نشان، مقام و خودنمایی مهم نیست، فقط آنها به کار خیر فکر می‌کنند و برای آن قدم پیش گذاشته اند .

همچنین حاج پیغمبرقلی موحد (خیر مدرسه ساز این شهرستان) تعداد کلاسهای این پروژه ۹ کلاسه را به ۱۲ کلاس افزایش داد . لازم به ذکر است زیر بنای محوطه این مدرسه ۱۸۰۰ متر ، زیربنای ساختمان ۱۴۰۰ متر ، پیش بینی هزینه ساخت این پروژه ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است که در زمان حدود ۲ سال ساخته می شود .
خبرگزاری پانا

  • خداوردی طعنه - 2015-08-04 در 1:47 ب.ظ

    اجرش با خداوند متعال باشد انشاالله// امیدواریم که هم یشه عاقبت به خیر باشند//

  • فرهنگ - 2015-08-06 در 11:36 ق.ظ

    اجرشان با خدا امید است این عزیزان همیشه جانشان سالم و عمرشان با عزت و پایدار در پناه خداوند و مالشان افزون گردد انشا…

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست