• تاریخ: 2016-03-06
  • شناسه خبر: 15568
  • 1,147 بازدید

خطری که از بیخ گوش دانشگاه آزاد آق قلا گذشت

ارکین نیوز – درصورتی که دانشگاه آزاد کلاله زیر نظر دانشگاه ازاد ازادشهر برود، این امر موجب تضعیف جایگاه دانشگاه ازاد کلاله و کاهش قدرت عملیاتی مسئولین دانشگاه می شود. این خبری بود که در سایت کلاله خبر یک روز پیش در ...

ارکین نیوز – درصورتی که دانشگاه آزاد کلاله زیر نظر دانشگاه ازاد ازادشهر برود، این امر موجب تضعیف جایگاه دانشگاه ازاد کلاله و کاهش قدرت عملیاتی مسئولین دانشگاه می شود.
این خبری بود که در سایت کلاله خبر یک روز پیش در خروجی سایت قرار گرفت ؛ تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد در شهرستان های استان گلستان موضوع جدیدی است که از چند ماه گذشته به بهانه های مختلف آغاز شده است .
گفته می شود این موضوع علاوه بر دانشگاه آزاد کلاله در کردکوی هم در حال اجراست و چند روز گذشته در آق قلا هم قرار بود دانشگاه آزاد آق قلا مشمول این طرح گردد.
اما پیگیری های فرماندار ، اعضای شورای شهر و هیات امنا دانشگاه آزاد به ویژه خیرین باعث شد فعلا بحث تجمیع دانشگاه آزاد آق قلا از دستور کار متولیان این دانشگاه خارج شود.
براساس پیگیری های خبرنگار ارکین نیوز ؛ قرار است با کمک خیرین و با استفاده از منابع داخلی دانشگاه آزاد آق قلا عملیات ساختمانی دانشگاه که یکی از پیش شرط های مستقل بودن این دانشگاه در شهرستان است بزودی آغاز شود.
گفته می شود اگر جدیت فرماندار و خیرین عضو هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی آق قلا نبود تاکنون بحث تجمیع در دانشگاه آزاد آق قلا عملیاتی می شد .
در چند روز گذشته نیز طومارهای مردمی در خصوص عدم رضایت مردم از بحث تجمیع دانشگاه آزاد آق قلا تهیه شده است .
لازم به ذکر است در جهت انعکاس اعتراض مردمی نسبت به تجمیع دانشگاه آزاد آق قلا ؛محسن هاشمی معاونت عمرانی دانشگاه آزاد کشور در آق قلا حضور یافت و در این جلسه فرماندار ، خیرین عضو هیات امنا دانشگاه ، اعضای شورای شهر و امام جمعه مسجد جامع عرفانی مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست