• تاریخ: 2015-12-05
  • شناسه خبر: 11422
  • 741 بازدید

جلوه وحدت شیعه و سنی در «جاذبه» شبکه افق

ارکین نیوز – یکی از زیباترین جلوه های وحدت شیعه و سنی در برنامه جاذبه شبکه افق به تصویر کشیده شد. دراین برنامه کاروان زائران اهل سنت ایران که همراه با سایر دلدادگان اهل بیت پیاده عازم کربلای معلی شده اند روی آنتن ح ...

ارکین نیوز – یکی از زیباترین جلوه های وحدت شیعه و سنی در برنامه جاذبه شبکه افق به تصویر کشیده شد. دراین برنامه کاروان زائران اهل سنت ایران که همراه با سایر دلدادگان اهل بیت پیاده عازم کربلای معلی شده اند روی آنتن حضور یافتند.
امام جمعه یکی از مساجد چابهار دراین برنامه به منقبت خوانی سیدالشهدا پرداخت و یکی از شاعران ترکمن نیز در وصف ایشان شعر خواند. اما اوج این برنامه زمانی بود که آقای سوداگر از هموطنان ترکمن که با لباس سنتی ترکمنی دربرنامه حاضر شده بود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره زیارت اربعین و آرزویی که برای این عبادت دارند گفت :ما به نمایندگی ازاهل سنت نایب الزیاره حضرت آقا هستیم.
برنامه «جاذبه» که ویژه اربعین درشبکه افق پخش شد با تمرکز بر مردمی که در راهپیمایی شرکت می کنند از کلیشه های رایج بسیار فاصله گرفت. پیش از این یک خانواده ایرانی از تهران ،خانواده ای از لرستان،زائران خارجی از نیجریه ،افغانستان و پاکستان و جوانانی از جمهوری آذربایجان در جاذبه حضور یافته بودند.
جاذبه ساعت ۱۶٫۳۰ و ۲۰٫۳۰ از شبکه افق به روی آنتن می رود .
فارس

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست