• تاریخ: 2015-07-04
  • شناسه خبر: 5667
  • 1,370 بازدید

تصویب۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی پل باستانی آق قلا

ارکین نیوز – ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی پل باستانی آق قلا مصوب شد. ایوب گرکز نایب رئیس شورای اسلامی شهر آق قلا طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ارکین نیوز، با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های چندین ماهه ...

IMG16200492
ارکین نیوز – ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی پل باستانی آق قلا مصوب شد.
ایوب گرکز نایب رئیس شورای اسلامی شهر آق قلا طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ارکین نیوز، با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های چندین ماهه مجموعه شهرداری و شورای شهر ، صبح امروز جلسه ای در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان با حضور شهردار و اعضای شورای شهر آق قلا برگزار شد که نتایج امیدوار کننده به دنبال داشت.
وی اضافه کرد: در این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی استان از اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای آغاز طرح مرمت و بهسازی پل باستانی آق قلا و آغاز اجرای طرح تا پایان هفته جاری خبر داد.
ایوب گرکز افزود: هم اکنون ناظر پروژه طرح مشخص شده و خانم پورقاسم به عنوان ناظر طرح طی چند روز آینده اجرای طرح مرمت و بهسازی پل تاریخی آق قلا را آغاز خواهد کرد.
نایب رئیس شورای شهر آق قلا در پایان اظهار داشت : جهت صرف جویی در هزینه کرد اعتبار تخصیص یافته ، شهرداری آق قلا تمامی اقدامات مراحل خاکبرداری طرح را قبول کرد تا کل اعتبار تخصیصی صرف بهسازی و مرمت پل هزینه شود.
ایوب گرکز پیگیری لایروبی رودخانه گرگانرود در مابین پل های شهر آق قلا را از جمله برنامه های اعضای شورای شهر در روز های آتی عنوان کرد.
گفتنی است کاوش پل آق قلا متعلق به دوره صفویه، دوسال پیش توسط میراث فرهنگی استان درحالی آغاز شد که کارشناسان اعتقادی به انجام آن نداشتند واکنون این پروژه در انتظار تخصیص بودجه بلا تکلیف مانده است و امید است با آغاز این طرح ، سرآغازی برای ادامه بهسازی این پل تا پایان طرح باشد.

  • آی جهان - 2015-07-04 در 12:59 ب.ظ

    آی ناولیین دا…

  • ابراهیم - 2015-07-04 در 1:59 ب.ظ

    انشاا… بزودی کارشان را شروع کنند تا قبل ازاینکه اتفاقی بیافتد…..

  • ناصر توسلی - 2015-07-04 در 4:40 ب.ظ

    برای بازسازی پل آق قلا بودجه یک و نیم میلیارد تومانی برآورد شده بود که تنها ۱۰% از این بودجه فراهم شده. گویا مسئولین پشتشان به کم آبی رود گرگان گرم است و حالا حالاها از تعمیر و بازسازی پل تخریب شده خبری نیست.

  • همشهری - 2015-07-05 در 8:15 ب.ظ

    امیدوارم که این بودجه ی تخصیص یافته کفاف مرمت این پل را بدهد
    ولی گمان نکنم مه به جایی برسد ……..
    خدا به دادمون برسه

  • اس اس - 2015-07-06 در 2:37 ق.ظ

    ههه فقط همین

  • شهروند - 2015-07-06 در 4:26 ب.ظ

    بابا این تازه فاز اول بودجه هست اونم فقط جهت اینکه استارت کار بخوره.
    بودجه کامل این پروژه از کانالهای دیگه داره پیگیری میشه

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست