• تاریخ: 2015-11-30
  • شناسه خبر: 11215
  • 2,159 بازدید

بندرترکمن در انتظار فواره زیبا در میدان مرکز شهر

ارکین نیوز – سالها میگذرد و شهرداران مختلف می آیند و میروند اما همچنان زیباییهای بصری شهر کمتر مورد توجه قرار میگرد. میدان مرکزی شهر بندرترکمن که مجسمه های مراسم ذکر خنجر در آنجا نصب گردیده است با احداث فواره های ر ...

ارکین نیوز – سالها میگذرد و شهرداران مختلف می آیند و میروند اما همچنان زیباییهای بصری شهر کمتر مورد توجه قرار میگرد. میدان مرکزی شهر بندرترکمن که مجسمه های مراسم ذکر خنجر در آنجا نصب گردیده است با احداث فواره های رنگین در دو طرف این مجسمه ها زیبایی خاصی به خود خواهد گرفت.

میدان مرکزی شهر مهمترین مکانی است که هر روزه صدها نفر در آن تردد میکنند .فلکه کاخ گرگان یکی از میدانهای معروف گرگان است که با خلاقیت شهردار این شهر با احداث فواره های زیبا تبدیل به فضای روح بخش و لذت بخش برای مردمی شده است که از آن مکان تردد میکنند.ایجاد روح و روان سالم برای مردم یک شهر مهمترین بحث در سیستمهای شهرسازی است.

از طرف دیگر ایجادپارکهای کوچک در هر محله شهربه همراه وسایل مدرن بازی کودکان که فضای زیادی نیز در اختیار نمیگیردبر شادی و سالم سازی روحیه کودکان می افزاید.

در بندرترکمن یا پارکهای محله ای بسیار کم است یا اینکه بعضی بدون استفاده رها شده است مثل پارک موجود درخیابان ابوعمار ۸ که بکارگیری وسایل مدرن بازی کودکان در آنجا و همچنین در محلات دیگر ضروری به نظر میرسد.

منبع : زیر آسمان شهر

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست