• تاریخ: 2015-07-08
  • شناسه خبر: 5852
  • 1,891 بازدید

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتماز بین المللی در مسجد جامع عرفانی آق قلا

ارکین نیوز – به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر و شب نزول قرآن محفل انس با قرآن با حضور استاد حاج حامد شاکر نژاد قاری ممتاز و بین المللی در مسجد جامع و حوزه علمیه عرفانی آق قلا (مسجدآخوند رهبر) در روز پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۱ ...

20150627172248280
ارکین نیوز – به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر و شب نزول قرآن محفل انس با قرآن با حضور استاد حاج حامد شاکر نژاد قاری ممتاز و بین المللی در مسجد جامع و حوزه علمیه عرفانی آق قلا (مسجدآخوند رهبر) در روز پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ ساعت ۱۷ ( ۵بعدازظهر) برگزار می گردد.
استاد حاج حامد شاکر نژاد یکی از قاریان نام آشنا در عرصه فن قرائت قرآن است. وی متولد سال ۱۳۶۲هجری شمسی است. و در حاضر در رشته مدیریت بازرگانی مشغول به تحصیل است. استادان فرقانی، حاج جواد و حاج مجتبی سادات فاطمی در تعلیم و تربیت وی نقش بسزایی داشتند. پدر و برادر بزرگترش حاج حمید شاکرنژاد، نیز از قاریان مطرح و موفق جامعه قرآنی به شمار می روند.
او در تلاوتهای خویش پیرو سبک اکبر القراء استاد مرحوم مصطفی اسماعیل است. با فن اختلاف قرائات به خوبی آشنا ست و در تلاوتهای مجلسی خویش قرآن را به روایتهای چندگانه قرائت می کنند.
صدای پخته، انعطاف پذیر، قدرتمند، انواع تحریرهای چرخشی، چکشی، و… به همراه استفاده بجا از مقامها، گوشه ها، ملودیها و مبدلهای قرآنی، از وی چهره ای ممتاز و برجسته ساخته است؛ چندانکه که اگر کسی وی را نشناسد و فقط صدای او را بشنود گمان می کند یکی از قاریان مصری مشغول تلاوت است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست