• تاریخ: 2015-07-14
  • شناسه خبر: 6062
  • 628 بازدید

برگزاری مراسم شب قدر در قره بلاغ

ارکین نیوز- اولین مراسم شب قدر پس از ارتحال استاد یارجان آخوندرحمه الله در حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ برگزار شد. حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ مراسم شب قدررا که همه ساله برگزارمیکند.شب گذشته مصادف باشب بیست وهفتم ماه مبارک ...

img514ff1284212d
ارکین نیوز- اولین مراسم شب قدر پس از ارتحال استاد یارجان آخوندرحمه الله در حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ برگزار شد.

حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ مراسم شب قدررا که همه ساله برگزارمیکند.شب گذشته مصادف باشب بیست وهفتم ماه مبارک رمضان شب قدر این مراسم در نبوداستاد جلیل القدر حاج یارجان آخوند رحمه الله در حالی که چشمان جمعیت به جای خالی ایشان دوخته بودندبرگزارکرد .
والحق که در لحظه به لحظه این مراسم نبودوجود مبارک استاد احساس میشد .خصوصا آن زمانی که استاد با گفتن و تکرار سلام علیکم وارد مسجد میشد و حضار به احترام ایشان قیام میکردند تا اینکه استاد در جای مبارک خود قرارمی گرفت وآن زمانی که ازیکا یک آنها احوالپرسی میکرد .دیشب بغض حاضرین گرفته وسکوت خاصی مجلس را فراگرفته بود .که با همه وجودشان احساس نبود استادرا درک میکردند. کلمات مبارک استاد در گوششان ضمضمه میکرد.
این مراسم باحضور جمع کثیری از علماء ،فضلاء ،اساتید وجوانان مخلص ومتدین برگزار گردید.پس از افطاری و اقامه نماز عشاءوتراویح، حاج امجدآخوند نظری ضمن خیر مقدم به حاضرین در مجلس ایراد سخنرانی نمودند.
طی سخنانش، فضائل شب قدررا تفصیلا بیان نمودند وفرمودند که:خداوندمتعال فضیلت این شب را از فضیلت هزار ماه که همراه عبادت باشد، برتری داده است.پس این شب را غنیمت شمرده ،تا صبح به عبادت ، ذکر،تسبیح و دعا مشغول باشیم تا مورد لطف خداوندکریم قراربگیریم.
فرزنداستاددر آخرسخنانش ازحضور شرکت کنندگان در این مراسم پرفیض و معنوی.واز حافظان قرآن کریم که طی شبهای ماه مبارک رمضان درنماز تراویح درمسجد جامع این حوزه علمیه با ختم قرآن کریم به مدت ۲۷روزامامت نمودند تقدیر و تشکر خود واساتید و روحانیون ونمازگذاران واهالی روستای قره بلاغ را اعلام نمودند.این مراسم با قرائت سوره فاتحه وسوره اخلاص حضار ونثارکردن ثواب آن به روح مبارک استادیارجان آخوندرحمه الله و با دعای خیر علماء به پایان رسید .
سایت حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست