• تاریخ: 2015-07-21
  • شناسه خبر: 6389
  • 1,561 بازدید

برگزاری مراسم بزرگداشت حاج یارمحمدآخوندنظری در بخش پیشکمر کلاله

ارکین نیوز-شاگردان ومحبان ومنسوبین حضرت استادیارجان آخوندنظری رحمه الله مجلس بزرگداشتی در روستای قودنه پائین شهرستان کلاله بخش پیشکمر برگزارمیکنند و از عموم بردران مومن ومتدین دعوت به شرکت در این مراسم پرفیض و معنوی نمود ...

img51a886b7bb655
ارکین نیوز-شاگردان ومحبان ومنسوبین حضرت استادیارجان آخوندنظری رحمه الله مجلس بزرگداشتی در روستای قودنه پائین شهرستان کلاله بخش پیشکمر برگزارمیکنند و از عموم بردران مومن ومتدین دعوت به شرکت در این مراسم پرفیض و معنوی نمودند.درذیل عین اطلاعیه برگزار کنندگان این مراسم مکتوب شده است.

ای نفس مطمئنه بسوی پروردگارت باز گرد در حالی هم تو از اوخشنودی وهم او از تو خشنود است.(سوره فجر آیه ۲۷-۲۸)
از آسمان عرفان تابنده اختری رفت
زگنج علم و ایمان ارزنده گوهری رفت

پرواز روح ملکوتی عالم شریعت عارف بالله طریقت حضرت یارجان آحوندرحمه الله که نزدیک یک قرن عمر شریف و پربرکت خودرا در تربیت و تزکیه هزاران نفر عالم وفاضل همچون گوهری تابناک در سخت ترین شرایط بشارت دهنده حیات طیبه و معنوی آن عارف سفر کرده بوده وهست.
بدینجهت به اطلاع عموم مسلمانان متدین ومریدان مخلص و شاگردان دلسوخته می رساندکه استاد شریعت و طریقت درسوم ماه رمضان ۱۴۳۶قمری مصادف با ۹۴/۳/۳۰ندای حق را لبیک گفته و بسوی معشوق حقیقی خود بابال معنویت پرواز کرده است از آنجهت مجلس بزرگداشتی برای تجلیل مقام شامح و بلند آن اسوه ی حسنه برگزار می گردد.در این مراسم معنوی هزاران ختم . تهلیل و صلوات به روح مطهر پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم وآن عزیز جانگداز نثار خواهد شد.
لیکن شرکت علماء ، فضلاء ، ادباءو خامیان شریعت و سالکان طریقت و عموم مسلمین در این مراسم معنوی موجبات اجرمعنوی وتجدید میثاق باروح این پیرمراد خواهدبود.

مکان :مسجد و دارالحفاظ روستای قدنه پائین -شهرستان کلاله بخش پیشکمر

زمان چهارشنبه ۹۴/۴/۳۱ ساعت ۸ صبح
صفحه مناسب چاپ

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست