• تاریخ: 2015-08-25
  • شناسه خبر: 7462
  • 627 بازدید

بخش عمده ای از سالمندان آق قلا تحت پوشش خدمات مراقبتی و حمایتی قرار دارند

ارکین نیوز-پنجمین جلسه کار گروه فرهنگی اجتماعی شهرستان آق قلابا محوریت شورای سالمندان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید . علی اکبر قجری در این جلسه گفت:باید به گونه ای عمل کنیم،سالمندان احساس با ارزش بودن را تا ...

ارکین نیوز-پنجمین جلسه کار گروه فرهنگی اجتماعی شهرستان آق قلابا محوریت شورای سالمندان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

علی اکبر قجری در این جلسه گفت:باید به گونه ای عمل کنیم،سالمندان احساس با ارزش بودن را تا پایان عمر حفظ کنند.

معاون فرماندار شهرستان آق قلابیان داشت:سالمندی یک فرایند زیستی اجتناب ناپذیر است به گفته صاحبنظران جمعیت ایران نیز وارد مرحله نخست سالمندی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت:در حال حاضر برنامه مراقبت از سالمندان در کشور ما عمدتا بر عهده خانواده ها است ضمن آنکه تلاشهای مراجع ذیربط دولتی و نهاد های غیر دولتی نیز در این حوزه قابل احترام و تکریم است.

ایشان در ادامه افزود:بر اساس آمار و اطلاعات موجود حدود ۷۷۰۰نفر از شهروندان آق قلا سالمند محسوب شده که بخش عمده ای از آنها تحت پوشش خدمات مراقبتی و حمایتی قرار دارند.

جانشین رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم توجه به مقوله بهره گیری از مشارکت سالمندان در فرآیند تحقق اهداف و برنامه های اجتماعی و فرهنگی کشور تاکید نمود.
سایت فرمانداری آق قلا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست