• تاریخ: 2015-10-13
  • شناسه خبر: 9370
  • 825 بازدید

بخشدارآق قلا: نیروهای جوان و آینده دار می توانند کارهای مهمی را به سرانجام برسانند

ارکین نیوز-جلسه اعضای کمیته محیط زیست مشاوران جوان فرمانداری شهرستان آق قلا با حضور اسماعیل آرخی بخشدارمرکزی ،تانی کاظمی پور مشاور فرماندار در امور جوانان و عیسی نیکزاد دهیار روستای صحنه سفلی با موضوع طرح های زیست محیطی ...

ارکین نیوز-جلسه اعضای کمیته محیط زیست مشاوران جوان فرمانداری شهرستان آق قلا با حضور اسماعیل آرخی بخشدارمرکزی ،تانی کاظمی پور مشاور فرماندار در امور جوانان و عیسی نیکزاد دهیار روستای صحنه سفلی با موضوع طرح های زیست محیطی قابل اجرا در روستای صحنه سفلی که به عنوان روستای پایلوت انتخاب شده،در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا فاجعه دردناک منا را یاداور شده و برای مهاجران الی الله مغفرت و برای بازماندگان از درگاه خداوند منان صبر طلب کردو همچنین آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و امید نمود.

آرخی از حضور جوانان پرشور و علاقمند در این جلسه و سایر اعضای کمیته محیط زیست مشاورین جوان فرمانداری قدردانی نمود و افزود:حمایت های همه جانبه بخشداری را از طرح های ارایه شده اعلام نموده واظهار داشت:این انجمن زیست محیطی با تلاش و کوشش مستمر و فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از محیط زیست زمینه همکاری و همراهی مردم و جوانان این شهرستان را فراهم کنند .

تانی کاظمی پور مشاور فرماندار شهرستان آق قلا در امور جوانان ضمن تسلیت به خانواده داغدار حادثه دیدگان منا گفت: حوزه مشاوران جوان فرمانداری با حمایت ویژه هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا ، آماده همکاری با تشکل های مردم نهاد جهت اجرای برنامه های مختلف با جوانان است .

عیسی نیکزاد دهیار روستای صحنه سفلی بخش مرکزی شهرستان آق قلا در خصوص برنامه های اجرایی این کمیته در روستای بزرگ صحنه سفلی گفت: جهت اجرای این طرح ها علاوه بر بودجه های دولتی حمایت های معنوی و مادی مردم خود روستا بیشترین تاثیر را خواهد داشت.
photo_2015-10-13_19-58-27
خانم سوقی عضو کمیته محیط زیست مشاورین جوان فرمانداری شهرستان آق قلا به عنوان یکی از اهالی روستای صحنه سفلی طرح ها و پیشنهادات مورد نظر کمیته محیط زیست را به استحضار حاضران در جلسه رساند.

این طرح ها شامل طرح های تفکیک زباله،پاکسازی حریم رودخانه گرگان از زباله در محدوده روستا،فرهنگ سازی در مدارس و همچنین پیگیری طرح های هادی روستا بود.

در پایان جلسه شرکت کنندگان بر سر مزار شهدای گمنام آق قلا حضور یافتند تا با خواندن فاتحه ای دعای خیر آن عزیزان سفرکرده را بدرقه کارهای خود سازند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست