• تاریخ: 2015-11-04
  • شناسه خبر: 10082
  • 1,465 بازدید

افتتاح مدرسه سه کلاسه در خواجه نفس/ انتقاد حاج حکیم موحد از مدیرکل آموزش و پرورش استان

ارکین نیوز – مدرسه سه کلاسه روستای گامیشلی خواجه نفس با حضور فرماندار گمیشان و مدیر کل نوسازی استان و خیرین افتتاح شد. بر اساس این گزارش مدرسه سه کلاسه حاجی گوکی کمالی کم با حمایت های خیر مدرسه ساز عطا آخوند کمالی ...

ارکین نیوز – مدرسه سه کلاسه روستای گامیشلی خواجه نفس با حضور فرماندار گمیشان و مدیر کل نوسازی استان و خیرین افتتاح شد.

بر اساس این گزارش مدرسه سه کلاسه حاجی گوکی کمالی کم با حمایت های خیر مدرسه ساز عطا آخوند کمالی کم در روستای گامیشلی خواجه نفس افتتاح شد.
در مراسم افتتاح این مدرسه علاوه بر ضمیر فرماندار گمیشان ، وکیلی رئیس مجمع خیرین استان ، آقای حاج حکیم موحد رئیس مجمع خیرین شهرستان آق قلا نیز سخنرانی کردند.
حاج حکیم موحد ضمن انتقاد از عدم حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم انتقاد کرد و گفت : حضور ایشان در این مراسم می توانست با افزایش روحیه خیرین مدرسه ساز شود.
وی همچنین از عدم پوشش خبری مراسم توسط صدا و سیما ابراز ناخرسندی کرد.
فرماندار گمیشان،ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز گفت: شادی و نشاط خانواده ها و ثمره تلاش دانش آموزان بزرگترین هدیه به خیرین است .

وی در ادامه با اشاره به ایام محرم و عاشورا گفت: امام حسین (ع) برای احقاق دین خداوند قیام کرد و یرترین شهدا، شهدای کربلا هستند و هیچ شهیدی در مقام و عزت هم پای شهدای کربلا نیست .

در ادامه مخدومی مدیر کل نوسازی استان نیز از حمایتهای خیرین تشکر کرد واز دانش آموزان خواست در حفظ و نگهداری مدرسه تلاش کنند و این امانت را سالم به دست دانش آموزان بعدی برسانند.
مشخصات مدرسه:

مساحت ساختمان آموزشی:۲۴۵ متر مربع

مساحت سرویس بهداشتی:۳۰متر مربع

مساحت محوطه سازی:۸۰۰مترمربع

دیوارکشی:۱۷۰متر


—–

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست