• تاریخ: 2015-05-10
  • شناسه خبر: 3868
  • 666 بازدید

استاد طریک:مراسم امسال مختومقلی در آق قلا بسیار عالی بود

ارکین نیوز-استاد خلیفه دردی طریک در مراسم بزرگداشت مختومقلی در آق قلا دو قطعه بسیار زیبا اجرا کرد که با تشویق حاضرین در سالن مواجه شد . استاد طریک طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ارکین نیوز در سالن ارشاد اسلامی آق قلا گفت: ...

IMG_2015051045889
ارکین نیوز-استاد خلیفه دردی طریک در مراسم بزرگداشت مختومقلی در آق قلا دو قطعه بسیار زیبا اجرا کرد که با تشویق حاضرین در سالن مواجه شد .
استاد طریک طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ارکین نیوز در سالن ارشاد اسلامی آق قلا گفت: مراسم امسال نسبت به سال های قبل هم از نظر کیفی و کمی بسیار خوب برگزار شد و عالی هست.
وی دلیل استقبال نه چندان خوب مردم از مراسم اظهار داشت : فکر می کنم مردم اطلاع ندارند زیرا شنیدم زیاد تبلیغات مناسبی نشده است ، ضمنا فاصله برگزاری مراسمات اینچنینی خیلی زیاد است و برای اینکه مردم تشویق بشوند بایستی اینگونه مراسمات هنری در اق قلا بیشتر برگزار شود.

  • امیر - 2015-05-10 در 8:47 ق.ظ

    راست میگی استاد محترم مراسم خانوادگی بود ومختومقلی از ارکان خانواده همان چند نفر ایکاش به جای استفاده از اماکن عمومی در منزل اشخاص میذاشتند تا خدای نکرده شائبه عمومی بودن جشن در ذهن مردم خطور نکند .دست مریزاد با این مراسم برگزار کردنتان

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست