• تاریخ: 2015-12-14
  • شناسه خبر: 11736
  • 686 بازدید

از انتشار مجدد بوی بد در آق قلا و دعوت به تجمع اعتراضی در فضاهای تلگرامی

ارکین نیوز – علی : با رسانه ای شدن پلمپ یکی از کارخانه های تولید کود آلی در حوزه شهرستان گمیشان و در نزدیک روستای سقر تپه ؛ مردم شهر آق قلا انتظار داشتند که در هوای سرد پاییزی دیگر بوی بد ناشی از فعالیت کارخانه های ...

ارکین نیوز – علی : با رسانه ای شدن پلمپ یکی از کارخانه های تولید کود آلی در حوزه شهرستان گمیشان و در نزدیک روستای سقر تپه ؛ مردم شهر آق قلا انتظار داشتند که در هوای سرد پاییزی دیگر بوی بد ناشی از فعالیت کارخانه های تولید کود مرغی را استشمام نکنند.
اما این انتظار طولی نکشید که بازهم مردم با انتشار مجدد بوی بد در شهر آق قلا مواجه شدند و صدای اعتراض شهروندان آق قلایی در فضای مجازی و حتی با مراجعه به دستگاه های ذیربط شنیده شد.
امروز نیز با انتشار بوی بد کود آلی در شهر ؛ زمزمه های مبنی بر تجمع اعتراضی در فضای تلگرامی به وجود آمد و عده ای نیز سوار بر موج احساسات با اعلام حضور به گونه ای فضای احساسی را در گروه به وجود آوردند.
اینکه اعتراض حق مردم است هیج کس منکر آن نیست ولی ترغیب به تجمع و عدم پیگیری مجدد اعتراضات از مبادی قانونی نه تنها نمی تواند مشکلات زیست محیطی موضوع را حل کند بلکه امکان دارد محملی برای سوء استفاده عده ای همگام با فضای انتخابات را فراهم سازد.
هیات تحریریه ارکین نیوز

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست