• تاریخ: 2015-05-29
  • شناسه خبر: 4455
  • 1,327 بازدید

ابتکار جالب قدیمی ترین شیرینی سرای شهر برای گرانفروشی

ارکین نیوز- یکی از فروشگاه های شیرینی شهر آق قلا در یک اقدام ابتکاری ، قیمت جعبه شیرینی را جدا از قیمت خود شیرینی حساب کرده و از مشتری پول بیستری دریافت می کند. براساس این گزارش ؛ به دنبال گران شدن بنزین فروشندگان کالا ه ...

دانلود
ارکین نیوز- یکی از فروشگاه های شیرینی شهر آق قلا در یک اقدام ابتکاری ، قیمت جعبه شیرینی را جدا از قیمت خود شیرینی حساب کرده و از مشتری پول بیستری دریافت می کند.
براساس این گزارش ؛ به دنبال گران شدن بنزین فروشندگان کالا ها و خدمات مختلف راه های جدیدی را برای افزایش محصولات خود و سود آوری بیشتر دنبال می کنند.
همانطوریکه می دانید افزایش قیمت سوخت برای برخی صنوف اثرگزاری مستقیمی بر روی قیمت کالا ندارد و بهانه ای برای افزایش قیمت ندارند ولی قدیمی ترین شیرینی سرای شهر در یک اقدام ابتکاری در قبال فروش شیرینی قیمت جعبه شیرینی را جدا از قیمت تمام شده شیرینی دریافت می کند و مشتری مجبور است به ازای هر جعبه هزار تومان بیشتر به فروشنده پرداخت کند.
یکی از کاربران سایت ارکین نیوز با ارسال این خبر از متولیان مربوطه به ویژه اتحادیه صنف مرتبط تقاضای رسیدگی به این موضوع دارد تا حقوق شهروندان در سایه غفلت ضایع نگردد.
نام شیرینی فروشی در سایت محفوظ و در صورت پیگیری دستگا ه های نظارتی در اختیار مسئولین قرار می گیرد.

  • گرگانی - 2015-05-29 در 10:58 ب.ظ

    این یک مدل و دیگر اینکه بعضی شیرینی پزی ها ،شیرینی های مانده چندروزه را با جدیدها مخلوط کرده و دوباره شیرینی درست می کنند که نمونه های زیادی در آق قلا وجود داردکه بهداشت محیط منطقه یک آق قلا بجای بازدید از آنها، نشسته و چایی نوش جان می کند….

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست