• تاریخ: 2015-10-06
  • شناسه خبر: 9084
  • 1,128 بازدید

آقای استاندار! اجازه دهید ما هم سوال بپرسیم!

ارکین نیوز – هفته پیش آیین تکریم ومعارفه بخشدار مرکزی شهرستان گمیشان با حضور مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد که موجی از اعتراض را در فضای مجازی و فعالان سیاسی اجتماعی شهرست ...

ارکین نیوز – هفته پیش آیین تکریم ومعارفه بخشدار مرکزی شهرستان گمیشان با حضور مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد که موجی از اعتراض را در فضای مجازی و فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان گمیشان ایجاد کرد.
به گزارش خبرنگار ارکین فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان گمیشان از مدت ها پیش رایزنی های خود را برای انتصاب فردی بومی برای بخش کاملا ترکمن نشین مرکزی گمیشان آغاز کرده بودند ولی تلاش های این فعالان به جایی نرسید و در عین ناباوری پس از مدیریت چندین ساله “غلامحسین پسرکلو” غیر بومی دوباره حکم مسئولیت “محمد طاهر مصدق “به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان گمیشان از فرهنگیان کردکوی صادر شد و سکاندار بخش مرکزی گمیشان گردید.
پس از آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی گمیشان بود که گروه تلگرامی اولکه کوموش دپه با چالش کشیدن نحوه انتصاب بخشداران در ترکمنصحرا ، سه سوال را از استاندار گلستان مطرح کردند .
شریف مختومی به عنوان مدیریت این گروه با عنوان ” سه سوال از استاندار ” مطرح کردند که :

جناب آقای صادقلو استاندار محترم استان گلستان

۱-آقای استاندار مگر در شهرستان گمیشان آدم تحصیل کرده آشنا به شهرستان که لیاقت وشایستگی بخشداری مرکزی را داشته باشد وجود ندارد که یک فرد غیر بومی را به این سمت انتخاب کرده اید؟

۲- چرا هیچوقت یک نفر از شهرستانهای ترکمن نشین به عنوان فرماندار یا بخشدار شهرستانهای غیر ترکمن نشین انتخاب نمی شود؟

۳-آقای استاندار یا شاید جنابعالی هنوز هم به قابلیت های فرزندان صحرا ایران اسلامیمان اعتماد ندارید؟

  • پرویز - 2015-10-21 در 10:25 ب.ظ

    باسلام آقای استاندار بجای مرحم زخم ترکمنها بعدداغ فرماندارمان چرا از کردکوی بخشدار آوردید؟چرا آیا واقعا نسبت به ترکمنها نامید هستید؟اما یادتان باشد اکثریت آرا ترکمنها به دولت اعتدال امیدبود این کارتان بی مهری است ما گلایه مان را به رییس جمهور منتخبمان خواهیم رساند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست