• تاریخ: 2015-05-22
  • شناسه خبر: 4254
  • 1,688 بازدید

آشنایی با گروه دولت محمد آزادی(مجید تکه)

ارکین نیوز- دکتر مجید تکه در سالهای ۵۵-۱۳۵۴ با تنی چند از دوستان و نزدیکان هم محله ای ، گروه موسیقی ئی را پایه ریزی نمودند که بعدها ” گروه موسیقی دولت محمد آزادی ” نام گرفت. این گروه فعالیت رسمی خود را با شرک ...

b_450_450_16777215_00_images_Azady88
ارکین نیوز- دکتر مجید تکه در سالهای ۵۵-۱۳۵۴ با تنی چند از دوستان و نزدیکان هم محله ای ، گروه موسیقی ئی را پایه ریزی نمودند که بعدها ” گروه موسیقی دولت محمد آزادی ” نام گرفت.

این گروه فعالیت رسمی خود را با شرکت در جشنواره موسیقی دهه فجر در سال ۱۳۶۴ آغاز و تا سال ۱۳۷۰ دوبار جایزه اول گروه نوازی ، دوبار جایزه ویژه هیئت داوران ، دوبار جایزه گروه منتخب را کسب نمود.همچنین جوایز متعدد انفرادی،خوانندگی و تکنوازی را چندبار که مهمترین آن دیپلم افتخار بهترین رهبری ارکستر که فقط یک بار در طول برگزاری جشنواره داده شد توسط دکتر مجید تکه از آن خود نمود.

پس از سال ۱۳۷۰ دکتر مجید تکه به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران در جشنواره ها شرکت نمود و گروه جوایز متعدد خوانندگی و تکنوازی را کسب نمود.

این گروه بعد از سال ۱۳۷۵ جوایز دیگری را در بخش جوانان از آن خود کرد.گروه دولت محمد آزادی در کشورهای مثل آلمان ، هلند ، انگلستان ، ترکیه ، ترکمنستان اجرای برنامه داشته است.

  • متین قزلجه - 2015-05-22 در 10:45 ق.ظ

    وب سایت گروه موسیقی دولت محمد آزادی
    شامل گالری تصاویر و فایلهای صوتی و تصویری از اجراهای این گروه
    http://www.azadytopary.com

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست