• تاریخ: 2015-12-13
  • شناسه خبر: 11676
  • 624 بازدید

آخوند میرزاعلی:محبت و ارادت به اهل بیت میان اهل سنت موج می‌زند

ارکین نیوز – امام جمعه شهر آق‌قلا گفت : بی‌شک محبت و ارادت به اهل بیت میان اهل سنت موج میزند و این را می‌توان از ارادت آنان به سرور جوانان بهشت یعنی امام حسن(ع) و امام حسین(ع) مشاهده نمود. حاج عبدالحی آخوند میرزاعل ...

ارکین نیوز – امام جمعه شهر آق‌قلا گفت : بی‌شک محبت و ارادت به اهل بیت میان اهل سنت موج میزند و این را می‌توان از ارادت آنان به سرور جوانان بهشت یعنی امام حسن(ع) و امام حسین(ع) مشاهده نمود.

حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه شهر آق قلا در مراسم سوگواری پایان ماه صفر با اشاره به جایگاه والای پیامبر مکرم اسلام (ص) در نزد خداوند گفت: در روایات آمده است که خداوند خطاب به پیامبر(ص) می فرمایند : اگر شما را نمی آفریدم آسمان ها و زمین را نیز خلق نمی کردم. این نشان از جایگاه والای پیامبر مکرم اسلام(ص) در جهان خلقت دارد.

وی افزود : پس وقتی خداوند برای پیامبرمان چنین شأن و منزلتی قائل است محبت و ارادت به پیامبر (ص) کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

امام جمعه شهر آق‌قلا خاطر نشان کرد : یکی از راه‌های محبت به پیامبر، حب و دوستی با اهل بیت است. بی‌شک محبت و ارادت به اهل بیت میان اهل سنت موج میزند و این را می‌توان از ارادت آنان به سرور جوانان بهشت یعنی امام حسن(ع) و امام حسین(ع) مشاهده نمود.
اسپی دژ

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست