• تاریخ: 2015-08-12
  • شناسه خبر: 7023
  • 5,084 بازدید

دکتر عبدالناصر ایزدی بزودی در آق قلا

ارکین نیوز- از برخی نزدیکان و افراد حامی عبدالناصر ایزدی از کاندیداهای احتمالی از حوزه گرگان و آق قلا شنیده می شود وی در بیست روزآینده سفری به این حوزه انتخابیه خواهد داشت. گفته می شود ایزدی در این سفردیدارهایی با برخی ا ...

ارکین نیوز- از برخی نزدیکان و افراد حامی عبدالناصر ایزدی از کاندیداهای احتمالی از حوزه گرگان و آق قلا شنیده می شود وی در بیست روزآینده سفری به این حوزه انتخابیه خواهد داشت.

گفته می شود ایزدی در این سفردیدارهایی با برخی از فعالان و حامیان خود خواهد داشت. دوری از حوزه انتخابیه و عدم فعالیت سیاسی و اجتماعی ناشی از فعالیت در خارج از کشور از نقاط ضعف دکتر عبدالناصر ایزدی می باشد و این موضوع در برخی موارد موجب انتقادات تندی علیه وی از طرف برخی گروهای فعال در آن حوزه بوده است.
لازم به یادآوری است ایزدی از کاندیداهای مطرح دوره هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و هم اکنون به عنوان پزشک در بیمارستانی در کشور کویت در حال فعالیت است.
ترکمن سسی

  • علی - 2015-08-12 در 3:51 ب.ظ

    برای چی میخواهی بیای هااااا…خودمون به اندازه کافی مشکلات داریم تو بیای بیشترم میشه ..پس بیخیال شو..دفعه قبل……………………………………………………..

  • رضا - 2015-08-12 در 4:38 ب.ظ

    امدنت بهرچیست رفتنت بهر چه بود
    لطفا نیا نیا نیا

  • منطق - 2015-08-12 در 9:52 ب.ظ

    … ….اون دفعه چه کردی با رای ما!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • رضا طعنه از آق قلا - 2015-08-13 در 9:07 ق.ظ

    من یکی از حامیان سر سخت دکتر ایزدی هستم و از همین جا اعلام میکنم که انشاا.. نماینده آینده آق قلا دکتر ایزدی خواهد بود.

  • مهمان - 2015-08-13 در 10:45 ق.ظ

    دکتر چه گناهی داره ازاونایی که رای اونو ازبین بردند انتقاد کنید البته دکترهم باید سر سختانه از خود ورای که مردم داده بودنددفاع می کردند.

  • میلاد - 2015-08-13 در 8:43 ب.ظ

    آقای ایزدی با تمام قوا مردم آق قلا پشت سرت بودند متاسفانه بهر دلیلی قادر به صیانت از آرای مردم نبودید نمی دانم با ……..دوباره می خواهی بیایی
    تازه در حال حاضر کاندیدا های قوی تر از شما در این دوره حضور دارند پس بهتر است سنگین تری برگردی به همان کویتت